Skip to main content

Hallo ik ging laatst naar de wc op school, ik deed de deur open en er stonden 2 jongens uit klas 3/4. Ze trokken me mee in een wc hokje, plakte ducktape op me en ik moest ze pijpen en neuken. Ik mocht niks zeggen anders gingen ze me wat aandoen. Hun gingen mij ook neuken. Ik vond het wel lekker, maar ook raar. Wat moet ik doen

Het met iemand bespreken. Is niet normaal als zoiets gebeurt 

De meeste mensen hebben geen ductape bij zich. Hoe kwamen ze aan ductape?

Ik zou het bespreken met je ouders of leerkrachten je kan ook nog met de kindertelefoon bellen of de politie wegens seksueel geweld 

groetjes gt

Dat is niet normaal, ik raad je aan met een vertrouwens persoon op school er over te gaan praten of met je mentor/ouders

De meeste mensen hebben geen ductape bij zich. Hoe kwamen ze aan ductape?

Precies , klinkt wel nep, er zijn niet zomaar 2 jongens die jou verkrachten op school, en ook niemand doe het ziet? Ga deze verhaaltjes maar aan je vrienden vertellen👏

Ik zou het eerst met je ouders bespreken En miss aan je mentoren en als je dat niet wil kan je dan naar je vertrouwings persoon

Hoi JENSDEGAMER, 

Zelf twijfel ik aan de waarheid van dit verhaal, maar als het waar is, is hier sprake van seksueel geweld (verkrachting) ga hier met een vertrouwenspersoon over praten, vertel het tegen jouw ouders en ga aangifte doen, want dit kan écht niet. Wel vreemd dat niemand dit zag en dat zij tape bij zich hadden. Maar als jij verkracht bent, waarom vond jij het dan lekker? Vind jij het fijn om ongewild door oudere jongens verkracht te worden? Misschien vond jij het wel een leuke seksuele ervaring. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt?

Groetjes,

Anoniempje2222

Hoi, als dit waar is zal ik het eerst met je ouders bespreken en daarna aangifte doen bij de politie, dit is verkrachting en dat is niet normaal. Dat je het lekker vond is niet erg want je kan sex hebben gewoon lekker vinden. Heb het er met iemand over, want een verkrachting kan en mag nooit gebeuren.

hoe pijp jij iemand met ducktape op je mond?

Hallo ik ging laatst naar de wc op school, ik deed de deur open en er stonden 2 jongens uit klas 3/4. Ze me mee in een , plakte ducktape op me en ik moest ze pijpen en neuken. Ik mocht niks zeggen anders gingen ze me wat aandoen. Hun gingen mij ook neuken. Ik vond het wel lekker, maar ook raar. Wat moet ik doen

Het lijkt heel erg op verkrachting Zeker door dat ze jou in het wc hokje hebben  getrokken En je dwongen te pijpen neuken  En jou dan ook nog hebben geneuk  Je kan dat zeker niet voor je zelf houden  En ik zou met iemand praat die jij kan vertrouwen  Ik denk aan zorg leerkracht  Groetjes en strekte Timo

Reageer