Seks op School

  • 15 May 2019
  • 3 reacties
  • 4048 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had verkering met een meisje die ik leuk vond, zij vond mij ook leuk we hadden elkaar al een keer dingen laten zien. dus toen zei ze een keer dat ik moest meekomen dus dat deed ik en we gingen naar een hokje op de meisjes wc ze trok haar broek omlaag en deed mijn broek ook omlaag en toen hadden we seks. Dit gebeurde allemaal in een tussenuur. Is dit slecht op deze leeftijd?

3 reacties

Is het meisje jonger dan je, of ouder? Of is ze de zelfde leeftijd.
Als je ervan heb genoten is het goed. Anders kan het voor ongemakkelijke situaties zorgen als jij/zij er niet van genoten heeft.

Ik raad je sowieso niet aan om dit op zulke jonge leeftijd te doen. Het is tegen de wet om voor 16 jaar seks te hebben. Als je 16 bent en jullie vinden elkaar nog leuk. Doe het gerust nog een keer. Anders doe het niet

Succes ermee.
Met vriendelijke groet
Lucas
Het meisje waarmee ik heb gedaan is even oud als ik en we zitten in dezelfde klas volgens mij vond zij het ook niet erg. Ik heb er eerlijk gezegd geen spijt van want het was fijn en ik heb ook een ervaring erbij.
Reputatie 2
Badge +2
@Lucas Klok je mag sex hébben vanaf 12 jaar en dat het leeftijdsverschil niet te groot is dan 4 jaar. Wil je geen problemen achteraf krijgen is toestemming ouders verstandig. En dat de andere niet volwassen is ouder dan 18 jaar.
Condooms gebruikt...
.

Reageer