Skip to main content
Vraag

Seks op naturistencamping, hoe heb jij dat ervaren  ? 

• August 10, 2025
  • 3 reacties
  • 891 Bekeken

Husky007
Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen 
Ik las hier over een jongen die met vriendjes op verschillende plekken Had geruk gepijpt en geneukt En zij dat hij op een naturisten camping ook in de tent met vriendjes rukte pijpte en neukte En is de kans groter dat er op een naturisten camping onder jongen sneller seks dingen gebeuren ? 
Heeft er iemand ervaring mee ? 
Hoe heb jij dat ervaren  ? 

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 11, 2025

Naturistencampings zijn in de eerste plaats volgens mij bedoeld voor mensen die graag zonder kleding leven, meestal vanuit een gevoel van vrijheid, lichaamsacceptatie en contact met de natuur en dus niet met een seksueel doel.

Of er “sneller seksuele dingen gebeuren” onder jongeren op zo’n camping hangt niet zozeer af van het naturisme zelf, maar van de groep jongeren,, hun leeftijd, hormonen en hoe streng of los de ouders toezicht houden, naar mijn mening. Op elke plek waar jongeren samenkomen (of dat nu een sportkamp, vakantiepark of camping is), kunnen seksuele experimenten voorkomen, maar dat komt dan door nieuwsgierigheid en groepsdynamiek, niet per se omdat mensen naakt zijn.

Naturistenorganisaties benadrukken juist dat respect en consent belangrijk zijn, en dat seksuele handelingen in openbare naturistische ruimtes meestal niet zijn toegestaan. Of het stiekem gebeurt kan natuurlijk altijd, maar dat kan ook buiten een naturistencamping.

xx liefs Wolf 🐺

• August 12, 2025

@Fagod1  het kan zijn dat je dat van mij gelezen hebt.  Op een naturistencamping gaat het allemaal wat gemoedelijker (vriendelijker) je raakt sneller aan de praat met iemand dan op een ‘gewone’ camping. Als het weer het toelaat ben je overal naakt of het nu bij het zwembad is of in een winkeltje. En ja soms krijgt een man of jongen een stijve en daar trekt niemand zich iets van aan. Seks in de openbare ruimte op de camping is natuurlijk verboden maar wat je in je verblijf doet mag je natuurlijk zelf weten. Ik raak ook best snel aan de praat met andere leeftijdsgenoten en als het klikt slapen we ook wel eens bij elkaar. Je ziet elkaar toch al de hele dag naakt 

Husky007
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 12, 2025

Ja ik vermoed dat ik het bij jou las