Vraag

Seks op jonge leeftijd

  • 4 July 2021
  • 4 reacties
  • 579 Bekeken

Badge

Ik ben 14 maar kan alleen maar denken aan seks… Iemand tips om dit te laten gebeuren want ik moet echt van dit gevoel af het zal als zo’n opluchting voelen denk ik.


4 reacties

Heyy

 

Om dit te laten gebeuren is geduld is de sleutel tot succes🔑

Hoe moeilijk dat misschien ook is..

 

Je zal niet zo maar even iemand vinden om seks mee te hebben. Je hebt daar een vriend/vriendin voor nodig die dit ook wilt en jullie moeten elkaar ook vertrouwen. Er zal voor jou een moment komen dat je iemand vind die dit wilt doen met jou, alles komt op zijn tijd!

 

Je kan om de drang / behoefte aan seks misschien een beetje te verminderen wel masturberen. Misschien heb je iets aan het topic hieronder om het masturberen lekkerder en/of leuker te maken.

 

Groetjes van mij!

Badge

Als je een meisje op jongen uit jouw klas leuk vindt, kun je verkering aan diegene vragen. Als je dat eenmaal voor elkaar hebt, kun je overgaan tot seks, maar dit hoeft niet. 
 

Je kan ook naar een naaktstrand gaan, leeftijdsgenoten opzoeken en daarmee neuken.

Beste Annoniem1254.

 

het gevoel dat je hebt hebben veel tieners van jouw leeftijd. (Ik zelf ook). Dit komt omdat je nu in de puberteit zit. Ik raad het alleen af om nu al seks te hebben omdat je hier later waarschijnlijk spijt van krijgt of dat er misbruik van je gemaakt word. Wat ik zou doen is nog een aantal jaartjes wachten en het nu maar volhouden met je fantasie…

 

Je kan ook naar een naaktstrand gaan, leeftijdsgenoten opzoeken en daarmee neuken.

Geloof me op het naakstrand zitten niet veel leeftijdsgenoten maar eerder mannen van 50 plus...

Reageer