Vraag

Seks op je 13e

  • 24 February 2018
  • 11 reacties
  • 1176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi, ik ben Maddelief en ik wil jullie wat vertellen en ik wil weten of dit normaal is: ik ben 13 jaar en ik heb nu al zin in seks, ik begon al met masturberen op mijn begin twaalfde en ik ben nu helemaal klaar voor seks, maar is dit normaal? En hebben jullie nog tips? Bedankt alvast en nog een fijne dag verder ik hoor nog van u 🙂

11 reacties

Heyy daar heb ik ook zin in, en dat is normaal... helaas moet je blijven masturberen totdat je iemand gevonden hebt
Hey,
Ja het is normaal maar wacht wel tot je iemand gevonden hebt die je echt vertrouwd en waar je geen spijt van gaat krijgen, maak geen domme beslissingen omdat je zin hebt in seks je kunt ook gewoon een paar jaartjes wachten.
Hoi @reme4 & @eenjongen1234 ik was vergeten erbij te zetten dat ik wel een vriend heb 🙂 ik praat er ook wel eens met hem over hij doet er best chill over..
Het is een beetje vroeg, dus ik raad je aan om geen overhaaste dingen te doen.
heb je hem al, gepijpt en afgetrokken? in verschillende standjes? heeft hij jou al gevingerd en gebeft? in verschillende standjes? hebben jullie al drooggeneukt?

ben je hier al zat van?
ik ben ook 13, ook nieuwsgierig naar sex maar heb geen vriendje en alleen maar mezelf gevingerd. en denk na, zou je dit niet willen bewaren voor iets later? stel dat jullie betrapt worden! en zowiezo, hoeveel vingers passen er nu in je vagina?
@NOVANONIEM haha we waren bij t zwembad een keer en we gingen samen in een hokje, hij heeft mij gevingerd en ik heb hem afgetrokken? er passen nu 4 vingers in..
Ik heb dit ook, is niks mis mee
Ik vind dat er geen minimale/maximale leeftijd is voor seks, als jij dit wilt (EN HIER ZEKER VAN BENT) moet je dat vooral lekker doen. Zorg wel dat je jezelf genoeg informeert over seks, bescherming en ziektes etc. Veel succes nog !
Heey ,

Ik heb zelf ook zo’n vraag geplaats .... weet echt nie , ik vind het zelf nie zo heel erg ofz
13 is normaal als jij daar zin hebt steek hem der toch lekka in xx
Als je het doet doe het dan veilig, want ik neem aan dat je nog geen kind wilt op je 13e

Reageer