seks op je 12e

  • 28 June 2021
  • 6 reacties
  • 715 Bekeken

Badge

hoi ik ben een jongen en ben 12 jaar en ik heb een vriendin elke keer als zij aan mij zit raak ik opgewonden en heb ik zin in om met elkaar te spelen of om seks met elkaar te hebben ik schaam me als ik opgewonden raak ik denk dat zij het raar vind dus help


6 reacties

Hoi bryan, ik snap dat je heel erg opgewonden raakt maar eigenlijk is 12 best wel jong!

Misschien moet je nog even wachten..?

Reputatie 2
Badge +1

Hey!!

Zoals je zelf zegt raak je opgewonden en dat is heel normaal op onze leeftijd vooral als je (net) in de pubertijd zit!

Niks om je voor te schamen iedereen heeft het (gehad). Ik zou vooral eerst goed met je vriendin gaan zitten en vragen wat zij fijn vind en of ze het misschien ook wilt! 

En als jullie besluiten het toch te doen hier wat tips ;)

 

1. doe het veilig, gebruik een condoom! Altijd een veilige manier (wel eentje van een gekeurd merk zoals durex)

 

2. Doe het rustig aan.. je hoeft echt niet meteen een ster te zijn in seks het komt allemaal met de tijd!

 

3. Bespreek met elkaar wat jullie wel en zeker niet willen! Altijd heel belangrijk

 

4. Schaam je er niet voor! Iedereen heeft dit soort gevoelens soms en het maakt echt niet uit! Iedereen snapt het hoor :)

 

Ik wens je veel succes/plezier, en ik hoop dat ik je met wat dingetjes geholpen heb!

Groetjes Durpyy!

 

Reputatie 2
Badge +1

12… nee kom op, klink lang maar 15/16+ is echt pas normaal. 

Reputatie 1
Badge +1

12… nee kom op, klink lang maar 15/16+ is echt pas normaal. 

Vreemd om de definitie van normaal hier mee te gebruiken, want iedereen heeft seks wanneer die gene er klaar voor is onafhankelijk van de leeftijd. Maar ja ieder z’n eigen mening… 😒

Reputatie 1
Badge +1

12… nee kom op, klink lang maar 15/16+ is echt pas normaal. 

Als zij er klaar voor zijn zouden ze het gewoon kunnen doen als ze het maar veilig doen

Reputatie 6
Badge +12

Ik zou nog even wachten, maar als je het zeker weet, doe het dan wel veilig! En zorg dat jullie het echt allebei willen!

Reageer