Vraag

Seks./Ontmaagden

  • 6 July 2018
  • 4 reacties
  • 706 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi ik ben een meisje van 16 jaar en heb opnieuw dit jaar examen gedaan, vorig jaar gezakt en dit jaar geslaagd.

Dit schooljaar was ik meer bezig met werk als met school, was vaak niet op school omdat ik ging werken werken en nog eens werken. Natuurlijk werd dit niet gewaardeerd maar er werd ook niet echt iets tegen gedaan. Ik werk al een tijdje in de horeca en een paar jaar geleden had ik daar ook bij hetzelfde bedrijf gesolliteerd, waar ik mijn proefdag had met een kok die wel ietsjes ouder was dan dat ik was. Hele leuke en spontane gast! Uiteindelijk leek het me op dat moment niet versstandig om te werken omdat ik toen nog best jong was en me misschien toch maar moest focussen op school. Sinds vorig jaar werk ik wel bij dat bedrijf en is het erg leuk en gezellif! Later dit jaar was diezelfde kok weer teruggekeerd nadat hij was weg gegaan en naar een ander bedrijf was gegaan. Hij herkende mij nog en we raakte weer aan de praat, en ben ook die avond daar thuis gezellig wat wezen drinken.

Zo sinds een maand of 5 denk ik, zijn we vaak met elkaar en doen we gezellige dingen zoals; uiteten, gezellig wat drinken, avondje lijpen, en ook samen werken natuurlijk want hij is en blijft een collega. Ik heb ook al meerdere keren met hem gezoend, en ee speelt dus iets in me hoofd want ja geloof het of niet, hij is 21. Wat ik niet erg vind want tussen mijn ouders zit 10 jaar. Dus ik kijk er niet raar van op. Maar hij heeft wel een klein beetje een naam, want hij is nou eenmaal heel sociaal en gaat ook veel om met meiden puur omdat hij goed met meiden kan( want ik ga ook met veel jongens om ) . Ik ben dus nog maagd, en wil eigenlijk wel ontmaagd worden. Aan de ene kant denk ik ik zou het in een relatie willen, maar aan de andere kant denk ik achh fackk it. Want ja klink heel dom maar iedereen heeft er wel eens zin in. Maar de laatste tijd ben ik steeds vaker aan het twijfelen.

Ik was op zoek naar een beetje advies als iemand hier meer over kan vertellen 🙂

4 reacties

Sowieso naar je gevoel luisteren! Als je eerste keer maar speciaal is.
Ik heb 2 antwoorden voor je
1 uit het hoofd, 1 uit het hart
Antwoord uit het hoofd: Het is volgens de wet verboden dat hij iets seksuels met jou doet omdat hij meerderjarig is en jij minderjarig, als jullie zouden neuken is hij volgens de wet een pedofiel
Zeker als hij bekend staat als iets zou ik uitkijken want de kans is Groot dat hij je al deze tijd gebruikt alleen maar om.je te neuken, die kans is aanwezig
Antwoord uit het hart; Als je van hem houd, doe wat je wilt
Als je hem.leuk vind of twijfelt doe Dan niks

Wees gwn voorzichtig aub
ik zat in dezelfde situatie als dat jij zit. Zelfde leeftijd enz. Ik vond het erg moeilijk. Maar ik hielt echt van hem. Gelukkig ken ik zijn familie goed waardoor ik weet dat hij op het moment alleen met mij bezig is. Na 9 maanden hebben we het gedaan. Hij woont erg ver weg van mij dus ik zie m niet vaak waardoor dit niet eerder gebeurt is. Ik heb er geen spijt van. Ik ben nogsteeds met hem en geniet er nogsteeds van.

Mijn tip: kijk goed naar hoe goed je m kan vertrouwen. Weet je zeker dat hij dezelfde gevoelens heeft als dat jij hebt, dan kan je doen wat je wilt. Twijfel je? Denk er dan nog een paar keer diep over na. Praat er anders met hem over. Dat kan ook helpen.

Als je het heel graag wilt moet je er over praten met de kol en kijken wat de mogelijkheden zijnĀ 

Reageer