Vraag

seks om vakantie te betalen

  • 28 January 2020
  • 3 reacties
  • 937 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil een grote reis maken. Ik heb al wat gespaard maar kom moeilijk aan een bedrag waarvan ik onderweg ook kan leven. Laatst heb ik een verhaal van een meisje gelezen die tijdens haar rondreis geld verdiende door zich voor seks te laten betalen. Het lijkt mij wel een optie. Ik heb nu toch geen vriendje. Ik heb het wel eens in NL gedaan toen ik wat schulden had.  
Wie heeft dit wel eens gehoord? Wil wat ervaringen horen.


3 reacties

Hey Sha

 

De keren dat ik gehoord heb van prostitutie uit geldnood, was dat niet in een positieve context. Vaak werden de vrouwen in de verhalen die ik ken incorrect behandeld, of kregen ze er later spijt van. Ook zou het, vooral in het buitenland, kunnen dat je je niet zomaar mag prostitueren. Het lijkt me vrij naar om op reis hierdoor in de problemen te komen. 

 

Dat je geen vriendje hebt, hoeft niet te betekenen dat je niet trouw aan jezelf moet zijn. Het lijkt me zo naar om je vakantie en de tijd daarna te laten verpesten door bv. een man die je pijn deed, ruw behandelde of grenzen overschreed. Daarnaast houdt seks met verschillende partners risico’s in rond soa’s, zeker als deze partners het niet zo nauw nemen met bescherming. 

 

Ik raad je aan om een baantje te zoeken. Eventueel kan dat in de vorm van nachtwerk; dat betaalt vaak beter. Prostitutie lijkt me geen gezonde, veilige noch prettige optie.  

 

Gr. Kenshin

Hey Kenshin,

dank je voor je reactie! Ik wil het alleen doen met jongens die leuk zijn en niet ouwe kerels. En op zich is het al genoeg als ik bij ze kan slapen, goeie sex kan hebben, ze een ontbijtje geven en ik weer door ga. Ik hou erg van sex en dit lijkt me leuk en spannend om kosten te besparen, misschien zelfs wat geld te verdienen en lekkere avondjes te hebben. En natuurlijk moet een jongen altijd een condoom om doen als die in me komt. Is dat heel gek?

Zelf zou ik hier niet voor openstaan, maar uiteraard kan het dat dit jou net een prettig idee lijkt. Ik blijf echter vrezen voor je veiligheid. Stel je bv. voor dat een jongen plots fysieke kracht gaat gebruiken, jou tegen het bed gedrukt houdt en bepaalde afspraken overschrijdt. Weliswaar kan het ook goed gaan, en houd je er een prettige herinnering aan over. Enkel met respectvolle en schone jongens het bed delen, zou ik zeggen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer