Vraag

Seks of niet?

  • 9 November 2018
  • 3 reacties
  • 683 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb 2 maanden een vriendin en we zijn beide 17 en allebij maagd, we hebben het er nog niet overgehad maar vorige week waren we op een feest en zaten we aan elkaaar en zoenen enzo. Daarna zei ze als we bij een van ons thuis waren dat het waarschijnlijk wel gebuerd was. Morgen komt ze naar mij en zou ik stiekem het wel willen doen als ze in een goede bui is. Hoe zou ik et best kunnen beginnen? En hoe voel ik het aan?

3 reacties

Hoi

Morgen komt je vriendin naar je toe, en jij zou wel seks willen hebben. Als jullie hier beiden klaar voor zijn, is dat zeker een optie.

Ik ben er een voorstander van om er eerst over te praten, zodat jullie goed weten wat jullie voor elkaar voelen en wat jullie verwachtingen zijn. Ook is het goed om te praten over de bescherming.

Dat jullie eraan beginnen hoeft niet te betekenen dat jullie door moeten gaan. Als het voor één van jullie niet fijn is, of één van jullie bedenkt zich, is het ok om te stoppen. Het moet vooral een fijne en positieve ervaring zijn.

Groetjes
Kenshin
Heyy,
Ik denk dat je het beste gewoon kan beginnen met zoenen, en dan langzaam met je handen naar beneden gaan, en goed op haar reactie letten. Als ze verstijft of je wegduwt wilt ze het waarschijnlijk nog niet, anders is de kans groot van wel. Je kan ook altijd voor de zekerheid nog even om een bevestiging vragen als het zover is.

En onthoud dat jullie altijd kunnen stoppen, als het voor een van jullie niet fijn meer is!
Veel plezier!!

Reageer