Vraag

Seks na feestje

  • 26 March 2019
  • 4 reacties
  • 2194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
ik zit met een dilemma, ik ben 15 jaar.
Op een zekere zaterdagavond na een feestje, was ik met een andere jongen en meisje nog over. Op een gegeven moment ging ze aan ons zitten, en toen vroeg ze om seks. Ik ken die jongen goed en we zijden ja.
We gingen naar boven, om daar te gaan neuken, om de beurt. We hebben het zonder condoom gedaan, want die had ik niet meegenomen. Wat moet ik nu doen?

4 reacties

Hey!

Nou ja, het is nogal onverstandig dat je dit zomaar hebt gedaan zonder condoom.
Neem je de pil?
Zo niet, dan moet je ene zwangerschapstest laten uitvoeren wat dan is het mogelijk dat je zwanger bent.
Je laat je best ook op soa's testen, want ook met de pil kun je soa's krijgen.
Als het al van zaterdag geleden is zal een morning-after pil niet meer werken.

Groetjes
Lot
Hey!

Nou ja, het is nogal onverstandig dat je dit zomaar hebt gedaan zonder condoom.
Neem je de pil?
Zo niet, dan moet je ene zwangerschapstest laten uitvoeren wat dan is het mogelijk dat je zwanger bent.
Je laat je best ook op soa's testen, want ook met de pil kun je soa's krijgen.
Als het al van zaterdag geleden is zal een morning-after pil niet meer werken.

Groetjes
Lot

Ik ben een jongen.
Oeps sorry, ik was er om één of andere reden vanuit gegaan dat jij een meisje bent 😅.
hier dus een kloppende reactie:

Je kunt best vragen aan het meisje in kwestie of zij dus de pil neemt etc.
Ook als jongen is het nuttig je te laten testen op soa's als je onbeschermd seks hebt gehad.
Als al deze dingen in orde zijn zijn er volgens mij geen gevolgen aan, noch als jongen, noch als meisje.
Probeer er wel aan te denken dan om steeds een condoom op zak te hebben.

Groetjes
Lot
Idd het is beter om eens die testen uit te voeren... Seks na een feest heeft nadelen en voordelen:

++: je hebt meer kans op een ja want iedereen heeft een beetje gedronken en weet niet zo goed waar je aan begint

--: als je seks na een feestje hebt is er kans dat je dingen zegt die je beter niet zegt (wachtwoorden etc.)


Good luck

Reageer