Vraag

seks met zusje van vriend

  • 23 October 2020
  • 10 reacties
  • 5632 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

Ik heb een vriend waar ik best vaak mee afspraak hij is 13 ik ook en zijn zusje 12 een keer moest hij even weg met zijn moeder voor een half uur dus toen was ik alleen in zijn huis met zijn zusje zn zusje zei zullen we een spelletje doen ik doe een blinddoek op en dan moet jij raden wat ik doe of wat je raakt doen deed ze dus haat broek uit een raakte ik haar vagina aan ik wist niet wat het was en ze zei mn vagina hihi toen zei ik zo van wow oke de 2de keer ging het verder ze kleede zich helemaal uit met alleen haar onderbroek aan en ging op me zitten toen deed ze me blind doek af en deed ze mijn broek en shirt uit ik vond het eigenlijk allemaal wel leuk toen hadden we alleen onze onderbroeken nog aan en hebben we eigenlijk alle seks standjes gewoon gedaan maar met onderbroek zei had haar onderboek wel uitdus mijn piemel ging er niet echt in maar het was meer botsen tegen haar vagina  wat ook heerlijk was  wat moet ik hier mee doen wat ik wil best wel echte seks met haar willen hebben

 

Groetjes mij


10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi! 

Ik vind 12 en 13 te vroeg voor seks maar goed, dat is mijn mening. 

Je kan aan haar vragen of zij ook echt seks wil maar gebruik alsjeblieft voorbehoedsmiddelen zoals een condoom. Want ik denk niet dat zij zwanger zou willen zijn op haar 12e.

Een condoom zou het beste werken want die beschermt tegen zwangerschap en de meeste soa's.

Houd er wel rekening mee dat het nogal awkward kan zijn. Dit is het zusje van je beste vriend.

XOXO 

~BreezyOcean

Bedankt voor je reactie de volgende keer gebruik ik zeker een condoom daarom deden we het die keer niet echt en had ik me onderbroek aan ik zorg er ook voor dat me vriend er niet achterkomt 

Hey

 

weet je zeker dat je sex met haar wilt hebben? Ten eerste is zij nog heel jong en heeft ze misschien niet echt door waar ze mee bezig is. En wat doe je als je vriend er achter komt? Dan heb je een groot probleem lijkt me

 

ik zou met haar afspreken dat ze het aan niemand mag vertellen. Waar en hoe willen jullie eigenlijk sex hebben zonder dat hij het door heeft?

 

houd ons op de hoogte en doe het veilig! Veel plezier ;)

We willen het graag doen als de moeder en mijn vriend er niet zijn en dan gaan we Het doen op haar kamer en we hebben al besproken welke standjes ons lekker lijken

 

We willen het graag doen als de moeder en mijn vriend er niet zijn en dan gaan we Het doen op haar kamer en we hebben al besproken welke standjes ons lekker lijken

 

Okay nou ik ben benieuwd naar je ervaring! Laat het ons weten!

 
(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Hoi ik heb net seks met haar gehad in haar schuur stiekem want haar ouders waren thuis het was heel lekker en ik heb haar echt goed geneukt het was heel fijn en ze is onder haar kleding ook heel mooi 

 
(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Hopelijk heb heb je wel een condoom gebruikt. Of heb je haar gewoon vol geschoten.

 
(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Heb met condoom haar geneukt en toen ik klaar kwam op haar borstjes gespoten  

Haha niceee!

Vonden jullie het allebei lekker? En voor herhaling vatbaar? 
 

ben wel benieuwdd! Vertel ons het verhaal!

Haha niceee!

Vonden jullie het allebei lekker? En voor herhaling vatbaar? 
 

ben wel benieuwdd! Vertel ons het verhaal!

Ja we gaan het zeker vaker doen het was heerlijk en jaar vagina was echt heel mooi ik heb ook haar vagina gelikt en haar hard geneukt tot ik klaar kwam op haar was heel lekker

Reageer