Vraag

Seks met zus

  • 9 August 2018
  • 27 reacties
  • 12272 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag maar krijgen jullie een stijve als je je zus naakt ziet. En heb je wel een gefantaseerd over seks met je zus?

Alvast bedankt

27 reacties

Ik heb dit nooit gehad met mijn jongere zussen waar ik mee opgegroeid ben, zijn heel knap maar ik respecteer ze teveel om op ze te kunnen geilen. Wel met mijn adoptie moeder als ik soms mijn tanden aan het poetsen was in de badkamer en zij naast me aan het douchen was. Ik keek via de spiegel naar haar grote borsten. Na een tijdje had ze dat door en zorgde ze ervoor dat we nooit meer samen in de badkamer waren. Maar toen was ik nog een puber. Ik ben op mijn 7e geadopteerd en na 13 jaar vond ik mijn familie weer.  Ik sprak vaak met met mijn oudste zus en kreeg haar zover om naakt video's van der sturen en sindsdien ben ik helemaal obsest met haar. Maar zij vond na een tijdje dat ik er te vaak naar vroeg. Soms vond ik mezelf zo raar en wou ik een einde aan m'n leven maken. Maar aan de ene kant snap ik ook waar het vandaan komt. Zij voedde mij vroeger op toen ik nog in Brazilië woonde als kind tot mijn 5e. Daarna zag ik haar nooit meer tot 15 jaar later ....dus die obsessie is niet zo heel raar ook al is het onbewust... Vandaag stuurde ze weer een foto met inkijk... Diep van binnen weet ik dat dit echt verkeerd is, maar ik vind het ook heel spannend zolang het maar ons geheimpje blijft ofso

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb geen zus of zusje wel een broer en broertje wij zien elkaar elke dag bloot omdat we ook zo opgevoed zijn. Maar ik zie dus ook heel veel meisjes en vrouwen bloot maar krijg er geen stijve van

Reageer