seks met zus 2

  • 21 June 2020
  • 4 reacties
  • 2291 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

In ‘Seks met zus’ heb ik gezegd dat ik graag seks wilde met mijn zus. Inmiddels hebben we al seks gehad en het was het geilste wat ik ooit heb gedaan en we gaan het morgen weer doen. Wij zijn allebei van plan om het misschien wel elke week minimaal 1 keer te doen.

heeft iemand tips hoe het nog geiler kan worden 

hoe voelt het om gepijpt te worden?


4 reacties

Reputatie 1
Badge +2

In ‘Seks met zus’ heb ik gezegd dat ik graag seks wilde met mijn zus. Inmiddels hebben we al seks gehad en het was het geilste wat ik ooit heb gedaan en we gaan het morgen weer doen. Wij zijn allebei van plan om het misschien wel elke week minimaal 1 keer te doen.

heeft iemand tips hoe het nog geiler kan worden 

hoe voelt het om gepijpt te worden?


ik vind dit allemaal wel raar…

Reputatie 4
Badge +3

Het is het fijnst als jullie allebei op je gemak zijn. Je kan ook speeltjes gebruiken als je wilt. Het is zowieso een beetje vreemt om seks met je zus te hebben maar dat is jullie keuze. Doe het wel veilig want als je zus zwanger word is dat natuurlijk niet leuk. En je kan ook een soa krijgen

Badge

Alabama

 

In ‘Seks met zus’ heb ik gezegd dat ik graag seks wilde met mijn zus. Inmiddels hebben we al seks gehad en het was het geilste wat ik ooit heb gedaan en we gaan het morgen weer doen. Wij zijn allebei van plan om het misschien wel elke week minimaal 1 keer te doen.

heeft iemand tips hoe het nog geiler kan worden 

hoe voelt het om gepijpt te worden?

Ik weet niet echt of ik dit moet geloven. Want na alle reacties op je 1e topic doe je het nog steeds maar goed. 

 

Dat jullie het al 1x hebben gedaan is niet goed want het is Incest. Maar doe dit alsjeblieft niet vaker want je krijgt er problemen door. Stel je ouders komen eerder thuis dan verwacht dan ben je wel de lul. Want ik weet zeker dat hun het ook niet goed vinden. 

 

Als he eigenwijs bent en het toch doet😕

Draag een CONDOOM en vraag of je zus een pil wil nemen.  Want dadelijk krijg je een Soa of word zij zwanger. En dan komen je ouders er zoizo achter.

 

 

Groetjes lars1234

 

 

Reageer