Skip to main content
Vraag

Seks met Zus

• January 11, 2026
  • 13 reacties
  • 1915 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik heb een vraag.

Ik ben 14 en heb een hele lekkere zus van 17. Ik wil erg graag seks met mijn zus wat moet ik doen?

13 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 11, 2026

Een vriendinnetje zoeken en tot dan vaak rukken, maar vergeet die seks met je zus.

• January 11, 2026

@Naam123450  met je zus is incest en gaan jullie vroeg of laat heel veel spijt van krijgen

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 11, 2026

Uit je hoofd zetten en een ander meisje zoeken van je eigen leeftijd en naar een tijdje daar seks mee hebben als jullie daar samen aan toe zijn .

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 12, 2026

Als meisje van 16 met een broertje van 14, doe dit niet. Ik zou als ik je zus was dit niet wille 

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Gewoon niet doen, dit is volgens mij illegaal? Je mag geen seks hebben met familie leden. En wat je moet doen: Het idee uit je hoofd zetten

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi!
dat lijkt mij zelf niet erg leuk (ik ben 13 en heb 2 broertjes van 12)
ik denk ook dat je zus het niet echt leuk gaat lijken dat haar broertje een relatie wilt en je ouder(s)  zullen denk ik ook niet erg blij ermee zijn

meme-pop-cat-pointer.png
meme-pop-cat-cursor.png
meme-pop-cat-cursor.png
meme-pop-cat-pointer.png
meme-pop-cat-cursor.png
meme-pop-cat-cursor.png
meme-pop-cat-pointer.png

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • January 13, 2026

Hoi,

Waarom zou je seks willen hebben met je zus? Het is incest dus illegaal. Wacht gewoon tot dat je een vriendin hebt waarmee je uiteindelijk seks mee kan hebben

Groetjes, Monkeyboy08

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 13, 2026

Incest is niet verboden als het vrijwillig gebeurt en tussen volwassen of tussen minderjarigen, dus niet volwassene met kind.  Maar de maatschappij keurt dat heel erg af.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 14, 2026

Slecht idee. Seks met je zus daar kom je nooit van je leven meer vanaf in je hoofd en herinnering.

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi!
dat lijkt mij zelf niet erg leuk (ik ben 13 en heb 2 broertjes van 12)
ik denk ook dat je zus het niet echt leuk gaat lijken dat haar broertje een relatie wilt en je ouder(s)  zullen denk ik ook niet erg blij ermee zijn

(excuses voor de katten 😅 ik weeet niet hoe ik dat verwijder)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

@banaan met chocoladesaus dat klopt niet hoor.  Zoals ik schreef: seks tussen bloedverwanten mag wél als je aan bepaalde voorwaarden voldoet, je mag alleen niet met elkaar trouwen.  Maar of het slim is, is een andere zaak.

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • January 15, 2026

Hallo Allemaal,

We zien dat hier reacties gepost worden met informatie vanuit andere websites of AI. Bij de forumregels staat hierover het volgende beschreven bij onze adviezen:

Laat zien waar je jouw informatie vandaan hebt. Oftewel bronvermelding

Een bron is de plek waar je jouw informatie vandaan hebt, dat kan b.v. een website of boek zijn, dus vermeld het wanneer je een tekst vanuit een andere bron hebt overgenomen.

Andere gebruikers kunnen dan zien waar je de informatie vandaan gehaald hebt. Daarnaast willen we ook aangeven dat informatie die gegenereerd is door AI fouten kunnen hebben. Kijk hier voor meer informatie: Over generatieve AI - Google Zoeken Help

Het is dus ook belangrijk om het erbij te vermelden als je je informatie via een AI tool hebt verkregen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Groet,

Carolien

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

@Carolien_  dat ga ik de volgende keer doen, bedankt!