Skip to main content
Vraag

seks met vriendje lukt niet

• October 7, 2024
  • 2 reacties
  • 632 Bekeken

Heyyy! 
Ik ben een meisje van 17 jaar, en ik en mn vriendje hebben al 3x geprobeerd om seks te hebben wat dus niet lukt. Ik ben van mezelf maagd en hij niet, ik heb voor spel gehad en mezelf beetje nat gemaakt zodat t makkelijker erin zou passen. Maar het ging gewoon totaal niet. Wat ik erg vervelend vind aangezien we beide de behoeftes hebben, weet ook totaal niet hoe ik hiermee moet omgaan, ik wil t zelf en hij ook. Hij heeft me voorspel gegeven door me te vingeren maar toch paste het erna niet, iemand die weet hoe ik dit moet aanpakken??

groetjes 

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 27, 2026

mss poberen met meerderen vingers te oefenen of met speeltjes

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 27, 2026

Doggy is  makkelijker als het in het begin moeilijk gaat.  Zijn piemel gaat dan recht bij je naar binnen en niet onder een vreemde hoek zoals bij missionaris, waardoor hij beter in je past.  Er is een goede reden waarom onze verre voorouders en mensapen zo paren.  Bij sommige niet-Europese culturen is dat de standaardhouding bij de seks (Europese christelijke missionarissen vonden blijkbaar dat je alleen seks mag hebben als je elkaar aankijkt, vandaar ‘missionarishouding’).

Bijkomend voordeel is dat hij niet met zijn hele lichaamsgewicht kan stoten als zijn piemel er niet vlot in gaat - dat kan heel pijnlijk zijn voor je.

Hebben jullie al glijmiddel gebruikt? Misschien helpt dat.  Of meer voorspel dan alleen maar wat vingeren; zelf kom ik graag een paar keer klaar voor we gaan neuken, dan ben ik lekker nat.  Zeker als hij ook goed beft.

En mocht dat allemaal niet lukken: ook zonder neuken kun je heel lekker intiem zijn.

Ik hoop dat het lukt.