Vraag

Seks met vriendje

  • 20 July 2020
  • 2 reacties
  • 390 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi mensen!

Ik ben bijna 16 jaar en mijn vriendje is 14 jaar en we kennen elkaar al anderhalf jaar heel goed. 

We zijn al een aantal keer lekker naar een restaurant geweest om wat te eten met elkaar en af te spreken na schooltijd.  We willen met elkaar heel graag samen seks hebben dit weekend. 

We twijfelen echter nog of we het met condoom zouden moeten doen of niet,  aangezien dat de pret kan bederven voor hem en dat wil ik echt niet graag.  Ik twijfel ook of het geen pijn kan doen aangezien ik nog maagd ben, als wij zouden neuken met elkaar. 

Weet iemand misschien wat wij het beste zouden moeten doen. 

Graag hulp Please!

 


2 reacties

Hallo Loes verscheuren :)

Ik stel toch voor om het veilig te doen en een condoom te gebruiken om zwangerschap en een SOA te voorkomen!

-TheMightySlayer <3

Ontmaagden hoeft niet per se pijn te doen hoor. Als je vriendje alles gewoon heel rustig doet en jij ontspannen en nat bent, gaat het waarschijnlijk wel prima. Glijmiddel is een must bij de eerste keer.

Het gebruik van een condoom zou ik aanraden. Het beschermt niet alleen tegen zwangerschappen maar ook tegen soa's. Ik weet niet of je de anticonceptiepil slikt, maar evengoed is de combi pil+condoom altijd beter. Want de pil beschermt niet tegen soa's en je verkleint de kans op een zwangerschap ook nog eens tot praktisch nul.

 

Groetjess:kissing_heart:

Reageer