Seks met vriendje ( 13 jaar oud beide )

  • 28 April 2018
  • 4 reacties
  • 1196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vriendje ( bijna 3 maanden samen ) en we hebben al 1 keer seks gehad, maar ik was niet ongesteld maar moest het wel worden, Tijdens de seks begon ik opeens te bloeden en we dachten beide dat ik gewoon ongesteld ben geworden maar dat scheen niet zo te zijn. Nu ben ik het 2 dagen later geworden.
Mijn vraag is: Wat is er gaan bloeden tijdens de seks en is het erg?

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Het bloeden bij de eerste keer wordt meestal veroorzaakt doordat onervaren meisjes de vaginaspieren aanspannen of niet genoeg vochtig zijn. Hierdoor kunnen schaafwondjes of kleine scheurtjes in de vaginawand onstaan die kunnen gaan bloeden.

Gebeurd wel vaker bij meisjes, hoef je geen zorgen om te maken!

Gr: Mr.S

p.s. Of je maagdenvlies is gescheurd, maar ook daar hoef je geen zorgen om te maken
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is ten eerste helemaal niet erg. Waarschijnlijk is het inderdaad wat Mr.S zegt.
Een 'maagdenvlies' is namelijk zelden de reden van bloed tijdens de eerste keer.
Het is namelijk geen vlies, maar meer een randje weefsel wat rond de ingang van je vagina zit.
Als je vochtig genoeg bent, rekt dit gewoon mee, net zoals de rest van je vagina.
Mocht je niet vochtig genoeg geweest zijn, dan kan het je 'maagdenvlies' geweest zijn maar ook hier is niets mis mee.
Het verschijnsel is al door anderen uitgelegd en het is niet erg, maar je zou voor de volgende keer misschien kunnen proberen een (langer) voorspel te hebben of glijmiddel te gebruiken.
Dat zou de hoeveelheid wrijving kunnen verminderen, wat tot die bloeding kan leiden.
thnxx voor jullie reacties

Reageer