Skip to main content

seks met vriendje

• October 23, 2025
  • 4 reacties
  • 925 Bekeken

hoihoi! ik ben 17 en heb inmiddels een jaar en 5 maand met mn vriend we zijn bijde klaar om seks te hebben   hebben het ook al gedaan maar we willen weer, maar het kan niet bij ons thuis en niet bij hem thuis, ook hebben we beide geen gled voor een hotel of iets    heeft iemand ideen of tips?

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Jullie kunnen vast ook wel een andere keer, toch? Er is vast wel een keer dat jullie alleen thuis zijn. Dan kunnen jullie ongestoord jullie ding doen ☺️

XXX Yusa 

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 24, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@annaniem6284628  Hey! ik zou een goed moment afwachten dat het wel kan, dat is beter dan dat je in ongemakkelijke situaties komt. Een prive sauna is wat duurder maar ik heb gehoord dat veel mensen daar naartoe gaan als ze thuis hun ding niet kunnen doen. Of toch een motel. 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 25, 2025

Je kan wachten als jullie keer alleen thuis zijn of een keer zwemmen naar zo famie kleedkamer of je kan je best vriendin vragen  of het daar mag 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

Wachten tot je ouders niet thuis zijn of die van hem en anders zoals ​@Merelgeil  zei ergens in een familie zwembad hokje of in iedergeval ergens openbaar waar niemand jullie ziet of last van jullie hebben