seks met vriendin van zusje

  • 22 September 2018
  • 9 reacties
  • 3500 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind een vriendin van mijn zusje leuk. Altijd als ze hier is krijg ik een stijve. Maar nu wil ik seks met haar. wat moet ik doen hebben jullie tips?

9 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Niks. Proberen niet meer aan te denken.
Het lijkt mij niet al te verstandig om advances te maken, zeker wanneer er een groot leeftijdsverschil is.
Het lijkt mij niet al te verstandig om advances te maken, zeker wanneer er een groot leeftijdsverschil is. ik ben 14 zij is 12
lmao

zit je bij dr op school of ken je dr ook ergens anders van.. of is het echt alleen je zusje dr vriendin
lmao

zit je bij dr op school of ken je dr ook ergens anders van.. of is het echt alleen je zusje dr vriendin
ben nu ook vrienden met haar geworden.
Ze is misschien nog een beetje jong?? Tussen 12 en 14 zit best veel verschil qua volwassenheid dus misschien moet je maar gewoon eerst proberen d'r te versieren als je d'r zo leuk vind
Zeg het eerlijk tegen haar dat waarderen meisjes ook al is dat ongemakkelijk
Hoi hoi, ik zou het niet doen. En dit is om jezelf te beschermen. Ik weet niet hou oud jij bent en hoe oud je zusjes vriendin is. Nu is ook nog de vraag hoeveel dat je om je zusjes geeft en haar vriendschap, want ik denk dat als je zusje hier achter komt ze die vriendin nooit meer mee neemt naar huis.

Kusjes😘
Als jij 14 bent en zij 12 zijn jullie allebei nog een beetje erg jong voor seks. Ik zou er nog een jaartje of 2 mee wachten tenzij t ook wil. Let erop dat je zusje er niet achterkomt. X fenkup

Reageer