Vraag

Seks met vriendin

  • 13 July 2020
  • 8 reacties
  • 478 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

Ik heb een vriendin die ik redelijk vaak zie en waar ik goed mee overeen kom. Ik zou graag een keer seks met haar hebben. Ik ben 15 en zij 16 maar ik denk dat ze nog nooit gevingerd heeft zelfs.  Hoe moet ik dit aanpakken? Ik ga in september wel met haar op reis

Thx knapperds😂😉


8 reacties

Heej Lierseboy,

Je kunt rustig starten door het er eens met haar erover kunnen hebben, zo bouw je vertrouwen op op het 'seksuele gebied'. Dat kan dan uiteindelijk uitlopen op je doel, maar verwacht niet dat alles zo snel gaat, het heeft tijd nodig. Ik hoop dat je wat hebt aan dit advies.

Succes,

Mvg, Beukenboom.

Ff voor de context; is het een vriendin of jouw vriendin?:sweat_smile:

Groetjess

Ff voor de context; is het een vriendin of jouw vriendin?:sweat_smile:

Groetjess

Een vriendin 

Ah ok,

Dan lijkt het me eerste een goeie stap om eerst een meer van elkaar te worden dan gewoon een vriend en vriendin.

Vraag haar eens mee uit en vertel dat je haar leuk vindt. Als je in relatie zit, kun je het eens over seks hebben. Maar don't rush it tho, dat veroorzaakt meestal het tegengestelde.

Als ze nu idd nog niet masturbeert, is ze  waarschijnlijk nog niet toe aan seks. (Maar de meeste meiden schreeuwen het niet van de daken dat ze masturberen, zeker niet tegen jongens. Misschien doet ze het al wel)

 

Groetjess

Oei ja, dan moet je eerst verkering vragen.

Houd ons op de hoogte

Houd ons op de hoogte

Nieje he taank 

Houd ons op de hoogte

Nieje he taank 

Wut

Reageer