Vraag

Seks met vriendin

  • 4 June 2019
  • 1 reactie
  • 1046 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van 14 en ik wil enorm graag seks met mijn vriendin dat ook bi is , ze heeft al voorgesteld om elkaars lichaam eens te bekijken en dat hebben we dan gedaan. Ik werd geil van der. En heb ik ook gezegd , zeg dat men kutje nat was en zei wil je meer dan eens kijken ik knikte ja en we zijn dan elkaar beginnen vingeren , iets later was ze mij aan het beffen en dan ik haar . Dan hebben we geschaard dat was echt geil en dan heeft ze mijn tieten gelikt en heeft ze er op gespuwd enzo, daarna heeft ze een dildo genomen en hebben we elkaar echr heel hard gedaan . Zo hebben we dan nog een halfuur verder gedaan , maar ben ik nu lesbisch omdat ik het zo geil vond en lekker?

1 reactie

Nee. Je bent niet lesbies. Als jij op jongens valt ben je hetro. Als je eer keer iets uitprobeert met een meisje betekend dat niet dat je lesbies bent. Je bent eigenlik pas lesbies als je echte gevoelens hebt voor deze persoon. En dan nog kan je gewoon bi zijn en van bijde houden. Her is nu aan jouzelf om te kijken of je gevoelens hebt voor haar of andere meisjes.

Reageer