Vraag

Seks met vrienden van mijn broer

  • 21 February 2021
  • 7 reacties
  • 2802 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een paar weken geleden seks gehad met 2 vrienden van mijn broer van 17.

Zelf ben ik net 14. Ik durf het mijn broer niet te vertellen.. 

Mijn broer gaf een feestje en ik lag in bed, 2 vrienden kwamen naar boven op zoek naar zijn kamer maar kwamen mijn kamer in terwijl ik naakt in bed lag.

Ze bleven even staan maar kwamen kort daarna binnen en ik vond het heel leuk en geil.

we hebben met z'n 3en seks gehad in mijn bed en ze zijn allebei in mij klaar gekomen zonder condoom. ik slik ook nog niet de pil. Ben ik nu zwanger of heb ik een soa?

kan iemand mij dit vertellen!! en is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?

:/

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoe je dat moet vertellen: gewoon zeggen, of dit bericht laten lezen.

Of je een soa hebt of zwanger bent: geen idee, moet je laten testen.

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt 

Reputatie 6
Badge +7

Waarom denk je dat jij je broer iets moet vertellen?  Je bent toch niet zijn eigendom?  Moet jij verantwoording aan hem afleggen ofzo?  Dit is toch jouw privézaak, van jou alleen?

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

ow kalm he sorry hoor maar ze kon er zelf niet zoveel aandoen ook al zou ze niet willen.

je kunt beter vragen hoe dom zijn die vrienden dat ze geen condoom meedoen, zij kunnen er al makkelijker aan geraken 

 

 

-Onnodige quote verwijderd-

Ik had het tegen de persoon jongen999. En ja die vrienden zijn ook dom, aangezien je condooms overal kan halen.

Badge

ja da weet ik maar doe rustig pls

 

Reputatie 4
Badge +3

ik snap wel dat je zo boos tegen jongen999 reageert want tuurlijk moet je het vertellen aan je broer. Ik vindt het best aso van die vrienden dat ze geen condoom om hadden want ze kunnen jou niet gewoon als speeltje gebruiken of verwachten dat jij aan de pil bent, sorry als ik het een beetje gemeen zeg.

In principe mag je pas seks vanaf je 16de maar dit wordt vaak door de vingers gezien als iedereen het goed vond. Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk testen op zowel zwangerschap en soa. Stel je hebt een van beide is het belangrijk dat iemand dit weet maar als je zwanger bent zou je ook binnen 5 dagen na de seks de morning after pil nemen. voor een soa zou ik naar de huis arts gaan. 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @JezusLeeft ,

Wat @sillie78  zegt klopt bijna.  Morning-after pillen  werken verschillend. Sommige werken tot 3 dagen na de seks, en sommige tot 5 dagen. Je kunt hier meer over lezen op: Morning-afterpil | Sense.info 

Groetjes,

Renske

De Kindertelefoon 

 

Reageer