Vraag

seks met vrienden


Met mijn vriendengroep kwamen we op het idee om een keer gang bang te doen bij iemand thuis als de ouders niet thuis zijn. We zijn met 3 jongens en 3 meiden. We doen dit voor het eerst. Wat zouden jullie allemaal doen tijdens de gang bang?


10 reacties

Badge

hoi,

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou vrienden lekker als vrienden houden en er geen seks mee hebben.

Groetjes!!!

Hoi 14Anoniem23

We zijn allemaal 15 maar we wilden het voor 1 keer proberen

Reputatie 6
Badge +12

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Je moet het zelf weten, maar doe het zeker veilig!

Ik zou doen: 

Condoom om bij elke jongen, je wilt geen meiden zwanger krijgen van 15.

Niet doen, zoals @14Anoniem23 al zegt, hou het bij vrienden, en hou seks bij een vriendin.

Badge

Hai, ik zou dit niet doen. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt uiteraard maar sex binnen een vriendengroep draait bijna altijd uit op ruzie en uiteenvallen van jou vriendengroep. Het klinkt uiteraard heel verleidelijk en ik zelf heb ook al deze vraag gekregen uit mijn vriendengroep maar gelukkig hebben wij dit na lang praten toch maar niet gedaan. Daar en tegen, een gangbang? Wil je een week niet meer kunnen lopen ofzo? Liefs Chrisfris

Reputatie 1

Ik zou t gewoon doen HAHAH

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Theovdbes,

 

Net zoals hier als is gezegd zou ik het niet doen. Seks kun je beter gewoon met je vriend(in), maar als je het echt heel graag wilt zou ik het wel veilig doen met een condoom, want op je 15e zwanger worden lijkt mij niet leuk.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Iedereen  neuken en iedereen likken en zuigen

Badge

Mijn god wat een kinderachtige antwoorden en reacties. Nogmaals, ik zou het niet doen, hoogstwaarschijnlijk gaat je vriendengroep hieraan kapot. Ik weet waar ik het over heb . Liefs

Mijn god wat een kinderachtige antwoorden en reacties. Nogmaals, ik zou het niet doen, hoogstwaarschijnlijk gaat je vriendengroep hieraan kapot. Ik weet waar ik het over heb . Liefs

Ja precies gewoon niet doen niet handig als ze willen kunnen ze alles opnemen en op het Internet gooien.

Doe gewoon niet!

 

Groet

Reageer