seks met vriend

  • 15 June 2021
  • 7 reacties
  • 1142 Bekeken

Reputatie 2

Hey allemaal,

 

oké ik heb dus een probleempje.

Dit is er namelijk gebeurt:

Ik ben een meisje en een goede vriend van mij, een jongen dus, komt vaak logeren. We hebben het wel eens vaker over dingen zoals seks. Geen van ons vind het erg het daar over te hebben. Het probleem is alleen dat we ik een 2persoons bed heb en we allebei bloot slapen. Vannacht is er het volgende gebeurt: ik werd wakker en hij zat dus in mij. Hij had wel een condoom omgedaan. Ik vond het best wel lekker en heb dus ook gedaan alsof ik nog sliep. Is dit raar?

 

groetjes een anoniem persoon…


7 reacties

Dag fienanoniem

 

Née dat is niet raar.  Ik had dit zelf ook ooit voor en toen ze wakker werd, want ik sliep nog,  heeft ze mij gepijpt.

 

Groeten

Anynomously 5

Reputatie 2

Oke gelukkig, maar ik wil het dus best nog eens doen, maar hij weet niet dat ik wakker was. Hoe moet ik dit aanpakken?

Jij geeft aan dat jullie het geen probleem vinden om het over seks te hebben, dus dit onderwerp kun je toch zeker aankaarten.
Over zijn nachtelijke uitstapje kun je het ook hebben, want het kan voor hem ook fijn zijn dat hij weet dat jij het OK vond.

Wees dan duidelijk en geef aan dat jij het best nog een keer wilt doen.
Stuur hem een berichtje of spreek met hem hierover als jullie elkaar weer zien.
Hij was duidelijk goed voorbereid, omdat hij condooms bij had, dus ik denk dat hij het ook een goed idee zal vinden.

Reputatie 2

Oke heel erg bedankt! 
Ik zie hem vrijdag weer dus ik zal het er met hem over hebben.

Oke gelukkig, maar ik wil het dus best nog eens doen, maar hij weet niet dat ik wakker was. Hoe moet ik dit aanpakken?

Wel goei vraag, ik zou als ik jou was erover beginnen en het zo zeggen. En voor vrijdag toon ook dat je het leuk vond

Is het raar? Ja, best wel. Theoretisch gezien is het namelijk gewoon verkrachting. Maar goed, jij vond het blijkbaar geen probleem. Zoals MensPersoon al zegt, kan je dit het beste met elkaar bespreken.

Reputatie 2
Badge +3

je bent zelf niet boos dus het is niet erg

Reageer