Skip to main content

Ik trek wel eens af met een vriend van me, maar hoe kan ik het voor elkaar krijgen om sex te hebben met m als vrienden we zijn allebei gay?

Hey @anonymousayyx

Je kunt het vragen terwijl jullie aan het aftrekken zijn. En er is een grote kans dat die ja zegt want jullie zijn beide gay. Hopelijk heb je hier iets aan.

Hey @anonymousayyx

Je kunt het vragen terwijl jullie aan het aftrekken zijn. En er is een grote kans dat die ja zegt want jullie zijn beide gay. Hopelijk heb je hier iets aan.

Ja idk want we zijn vrienden en k weet geen goede manier om het te vragen

Je kunt aan hem vragen of hij ooit anaale sex wilt hebben. En of hij het met een vriend wil doen. Zo ja kun je het aan hem vragen.

Ik zou het in stapjes doen denk ik. Je zegt dat jullie al samen aftrekken. Dan kan je bijvoorbeeld eerst vragen of je hem mag aftrekken en evt pijpen. Als ie dit allemaal ok vindt, kan je ook eens subtiel vragen of hij weleens anale seks heeft gehad en vandaaruit dan doorvragen of jullie dat ook eens samen kunnen proberen ofzo.

Ik zou het in stapjes doen denk ik. Je zegt dat jullie al samen aftrekken. Dan kan je bijvoorbeeld eerst vragen of je hem mag aftrekken en evt pijpen. Als ie dit allemaal ok vindt, kan je ook eens subtiel vragen of hij weleens anale seks heeft gehad en vandaaruit dan doorvragen of jullie dat ook eens samen kunnen proberen ofzo.

Ja thx we trekken elkaar af, maar hoe kan ik het vragen om anale sex zonder het ongemakkelijk te maken. 

… Als ie dit allemaal ok vindt, kan je ook eens subtiel vragen of hij weleens anale seks heeft gehad en vandaaruit dan doorvragen of jullie dat ook eens samen kunnen proberen ofzo.

:point_up::point_up:

Dat lijkt mij toch echt de minst ongemakkelijk optie.

“Heb je wel eens anale seks gehad?”

antwoord doet er niet echt toe

“Zou je dat dan eens samen willen proberen?”

Als hij nee zegt, is het sws ongemakkelijk. Maakt niet uit hoe je het vraag, dat is gwn zo.

@Smikkelbeer 
Ik heb het al met hem erover gehad via app hij zegt dat hij het niet erg zou vinden, maar hoe kan ik het uiteindelijk voor elkaar krijgen om het daadwerkelijk te doen, want hoe start je daar mee en k heb hem niet echt gevraagd of hij letterlijk met sex wilt hebben

Hey Mr. Anoniem weer hier,

ik zou starten zoals jullie altijd doen gewoon samen aftrekken en dan misschien pijpen en dan anaal sex hebben. En ik denk wel dat die het heeft begrepen dat je sex met hem wild.

Hey Mr. Anoniem weer hier,

ik zou starten zoals jullie altijd doen gewoon samen aftrekken en dan misschien pijpen en dan anaal sex hebben. En ik denk wel dat die het heeft begrepen dat je sex met hem wild.

Ik heb niet echt gevraagd of ie seks wou, maar meer of ie het erg zou vinden als we seks zouden hebben als vrienden

Hey @anonymousayyx,

Ik denk serieus dat hij het heeft begrepen dat je seks met hem wild. Dus nu alleen vragen en je kunt weer vragen hoe maar je moet er gewoon voor gaan.

Reageer