Vraag

seks met vriend

  • 14 February 2021
  • 1 reactie
  • 1216 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey, 

ik ging vandaag schaatsen met een vriend van mij en het was heel gezellig enz en tien een beetje op het einde probeerde we het ijs te laten smelten en die jongen ik noem hem even Bas die ging zo met zijn schaats een spleet maken en dan met zijn vingers er overheen en hij zei zo t lijkt net alsof ik een kutje aan het vingeren ben en toen daarna zei hij van miss smelt het met mijn tong en toen ging hij eraan likken en tien zei die weer van nu lijkt het alsof ik een kutje aan het likken ben. We gingen ook een keer logeren en toen hadden we het ook een beetje over seks enz en hij zei zo dat hij het al graag wou en dat hij al wel eens had getrokken en toen ging hij allemaal zijn lul aanraken en toen zei hij allemaal ga vingeren enz en van als jij slaapt dan ga k je neuken enz maar kijk ik wil hem eigenlijk wel graag neuken alleen ik weet niet hoe ik moet beginnen of hoe ik het moet vragen en we zijn os 12 maar zijn er al wel klaar voor 


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Heyy, ik weet nii of dit echt is maar ik zou zo goed mogelijk advies geven,

Ik denk dat 12 echt nog een beetje te jong is om seks te hebben, ookal denk je al dat je er klaar voor bent. Je moet eerst je eigen lichaam goed kennen en hij ook. 

Als jullie het echt heel graag willen moeten jullie er miss ff over praten zodat je geen miscommunicatie krijgt. Ook denk ik echt DENK ER GOED OVER NA dit klinkt miss heel cliché maar ik denk dat als je al seks gaat hebben op zo'n jonge leeftijd dat je er later spijt van gaat krijgen. 

Nou ik hoop dat je niet iets aan had. Groetjes 🤍

Reageer