Vraag

seks met vriend

  • 1 November 2019
  • 2 reacties
  • 1424 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen,

Laatst kwam mijn vriend naar mij omdat hij mij ging helpen met iets.

Na we klaar waren begon hij mij te strelen over mijn buik en daarna over mijn piemel en ik vond dat geil dus ik deed dat ook bij hem. Na even begon hij mij uit te kleden en hebben we elkaar gepijpt, gefapt en geneukt. Na een uur seks begonnen we lang te zoenen en opnieuw seks. Ik denk dat we alles samen minstens 2 uur seks hebben gehad. Ik ben zeker niet homo want ik val niet op jongens maar ik vond het toch lekker toen zijn piemel in mijn kont kwam. 

Moet iemand dit weten en mag dit vaker want we willen het allebei opnieuw doen.

PS ik ben 15 en mijn vriend ook en onze ouders waren weg dus niemand heeft het gezien.


2 reacties

Hoi

 

Het gebeurt wel vaker dat vrienden met elkaar experimenteren. Zolang alle partners hiermee instemmen, lijkt me er zich geen probleem voor te doen. Het is daarbij inderdaad mogelijk dat je je niet aangetrokken voelt tot jongens, terwijl je het seksueel fijn vindt om met een jongen om te gaan. 

 

Zolang jullie elkaars wil en veiligheid respecteren, zouden jullie hiermee door kunnen gaan. Als je hier toch twijfels rond zou hebben, is het uiteraard verstandig om die met iemand te bespreken. Dat kan met je ouders, een familielid, die vriend zelf, etc. 

 

Hadden jullie de laatste keer de nodige bescherming ter beschikking? Het lijkt me nuttig om standaard een condoom bij te hebben, voor het geval een bepaalde situatie zou leiden tot wat meer. 

 

Groetjes

Kenshin

@Kenshin bedankt voor de goede raad.

We gebruikte een condoom en als we nog eens seks hebben gaan we die zeker opnieuw gebruiken

 

Reageer