Skip to main content
Vraag

seks met vriend

• February 27, 2026
  • 5 reacties
  • 585 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw eerste topic en het gaat erover dat ik en mijn vriend is seks hebben gehad ik val totaal niet op jongens val zeker op meisjes daar ben ik zeker over maar we hebben elkaar is gepijpt (ook klaargekomen in mond)en hij mij is geneukt  maar soms doen we dat nog is maar wat moet ik doen aan de ene kant is het lekker maar ik ben geen homo want als hij dat vraagt durf ik geen nee te zeggen 

Wat moet ik nu doen 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 28, 2026

welkom, je moet gewoon jezelf zijn en doen wat jullie zelf willen. soms doen jongens wel eens wat met een andere jongen daar hoef je toch niet perse homo voor te zijn. je mag ook nee zeggen maar als jullie het fijn vinden om je piemel in de ander zijn mond of kont te stoppen en klaarkomen moeten jullie dat gewoon doen, maar wel veilig. hoe oud zijn jullie en is hij wel homo?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 28, 2026

Alleb

welkom, je moet gewoon jezelf zijn en doen wat jullie zelf willen. soms doen jongens wel eens wat met een andere jongen daar hoef je toch niet perse homo voor te zijn. je mag ook nee zeggen maar als jullie het fijn vinden om je piemel in de ander zijn mond of kont te stoppen en klaarkomen moeten jullie dat gewoon doen, maar wel veilig. hoe oud zijn jullie en is hij wel homo?

Allebei 16 en hij is ook geen home we vallen allebei op meisjes 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 28, 2026

anoniem2365 niks mis mee toch als jullie het alle 2 willen, jullie oefenen alvast voor met een meisje. maar waarom durf je geen nee te zeggen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 28, 2026

anoniem2365 niks mis mee toch als jullie het alle 2 willen, jullie oefenen alvast voor met een meisje. maar waarom durf je geen nee te zeggen.

Het is zo als we afspreken kan het zijn dat we dat gaan doen maar in mijn hoofd zeg ik nee ga ik niet doen maar als hij het vraagt zeg ik altijd ja 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 28, 2026

Het is zo als we afspreken kan het zijn dat we dat gaan doen maar in mijn hoofd zeg ik nee ga ik niet doen maar als hij het vraagt zeg ik altijd ja 

zolang jullie het leuk en lekker vinden en niks tegen jullie zin doen maakt het toch niks uit ook al denk je om een reden nee maar doe je ja.