Vraag

seks met vader van mijn beste vriend

  • 26 April 2020
  • 3 reacties
  • 6387 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik slaap vaak bij mijn beste vriend om gewoon te chille enz maar 2 weken geleden toen waren ik mijn vriend en zijn vader op de bank een film aan het kijken, en toen ik boven naar de wc ging toen kwam die vader ineens binnenlopen en begon meteen mij te pijpen en aftrekken. Ik vond het echt geweldig en het voelde alsof mijn pik nog nooit zoveel plezier had gehad, toen we elkaar gepijpt hadden toen gingen we weer naar beneden en gingen naast elkaar zitten en deden verder alsof er niks was gebeurt. Maar ik weet niet hoe het kwam maar ik en die vader konden niet van elkaar afblijven. Toen mijn vriend even ging plassen toen ging ik op hem zitten en zoenden we veel even later hadden we niet door dat mijn vriend al beneden was en schrokken we ons rot, we waren lang stil totdat ik doorkreeg dat hij met zijn hand in zijn broek zat en toen hadden we samen seks. Het was echt de beste nacht van mijn leven en vorige week was ik er weer en hadden we ook weer seks die keer ook nog met mijn zus erbij omdat mijn zus en mijn beste vriend zijn zus vrienden zijn en nu als we daar weer komen hebben we gezecht om weer seks te hebben maar nu is mijn vraag of dit wel oke is omdat iedereen het wel super lekker vind maar wel 1 iemand is ouder dan 18 dus mag dit wel??

 


3 reacties

Nice…

Ik heb hier verder geen reactie voor.

Goedemiddag 1234IKWASEVENHIER,

Het is verboden om seks te hebben met minderjarigen. Ik citeer van wetrecht.nl:

Handelingen met minderjarigen van twaalf tot zestien die bestaan uit het buiten echt plegen van ontucht zijn verboden. Dit geldt zowel voor vrijwillige handelingen als voor onvrijwillige handelingen. Maximumstraf: 8 jaar gevangenisstraf.

Dit betekend dat de vader van je vriend hier een gevangenisstraf voor kan krijgen ookal heb je toestemming gegeven. Jij bent dus niet strafbaar. Verder zou ik er wel even over nadenken of je dit écht wil want je kunt hier als je ouder word nog best last van hebben.

Groeten PindakaasGegeten

Reputatie 2
Badge +1

Ik las in je andere topic dat je zus je had verkracht, dus ik snap nu niet waarom je seks wilt met je vriends vader zijn dochter en je zus

Reageer