Vraag

Seks met transgender


  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn er jongens hier die wel eens seks zouden willen met een transgender jongen? Ik ben er een en ben er benieuwd naar hoe seks met een gewone jongen zou zijn x

12 reacties

Ja, dit is dus geen datingsite.

Gezien je achtien bent kun je op die sites wel terecht, dus die raad ik dan ook aan.
Ik ben niet opzoek naar mensen hier, ben alleen benieuwd of er mensen zijn die er ook wel eens aan denken
Ja ik zou t best wel is willen proberen
Hi Colin66,

Ik ben een jongen die op jongens valt oftewel ik ben gay.

Vorig jaar ofzo zag ik op tv iets over ladyboys.
Dat zijn eigenlijk transmeisjes, tenminste ze hebben wel borsten en zien er echt als een meisje uit qua makeup en kleding, maar ze hebben ook nog gwn hun piemel. Ik weet eigenlijk niet of ze wel helemaal in transitie willen, maar ok.

Voor mezelf bedacht ik, als gay jongen, dat verkering met een ladyboy misschien wel makkelijker zou zijn als met een andere gay jongen.

Ik was toen al wel uit de kast en had zelf niet echt problemen met op jongens vallen, maar toch. Iedereen denkt dat je een meisje hebt, want een ladyboy ziet eruit als een meisje en toch heeft ie een piemel, wat wel weer lekker is voor een gayjongen.

Maar uiteindelijk gaat dat natuurlijk ook uitlekken, dat je vriendinnetje een ladyboy is en dus lost het niks op. Dan heb ik liever gewoon een leuke jongen, die er ook als jongen uitziet, als vriendje.

Als gayjongen ben ik niet geïnteresseerd in een vrouwenlichaam, tenminste niet in de vrouwelijke geslachtsorganen, dus hoe leuk jij ook als persoon bent, want daar is vast niks mis mee, zou het geen goed idee zijn om seks te hebben met een transjongen voor de transitie, denk ik. Maar ik vind het best ingewikkeld.

Ik zou eigenlijk eerst een transjongen tegen moeten komen en ik kan me wel voorstellen dat ik daar een klik mee zou kunnen krijgen en wat er daarna dan zou gebeuren weet ik echt niet.
Btw het is nu voor mij niet echt een goed moment om nog een nieuwe liefde te ontmoeten, want ik ben vorige week verliefd geworden op een jongen terwijl ik verkering met een andere jongen heb :P

Ik zit nog even verder te denken en er zijn natuurlijk verschillende soorten seks. Zou je echt alleen vaginale seks willen hebben om bv. te weten hoe dat is, voordat je in transitie gaat of iig voordat je de geslachtsoperatie wilt gaan laten uitvoeren?

Ik vraag misschien veel te veel aan je. Kijk maar of en op welke vragen je antwoord wilt geven.

Op zich vind ik het wel een interessante vraag en ben benieuwd waar het vandaan komt.

Mag ik vragen of en hoever je al in transitie bent of is dat erg ongepast? Sorry dus voor al mijn vragen, ik ben nou eenmaal nieuwsgierig :)

Btw ik vond de serie M/V/X (die gaat over transgenders) echt top en heel indrukwekkend.
Wel heel triest hoe het met Paulien gegaan is. Rust zacht Paulien, ik kreeg er tranen van toen ik het hoorde.

Heb je die serie ook gezien (volgens mij was afgelopen woensdag de laatste aflevering of anders is die volgende week.

Kijk de afleveringen terug op:
https://www.npo3.nl/m-v-x/VPWON_1291536

Groetjes,
M&M’s
Ik zit nu bijna 7 maanden aan de hormonen, verder nog geen operaties gehad. En ja ik heb het over vaginale seks
Hi Colin66,

bedankt voor je antwoord.

Ben je voor de buitenwereld nu een jongen en draag je dan binders?
Sorry voor nog meer vragen.

Ik wens je een hele mooie toekomst en dat alles op zijn plekje mag vallen. Het is niet niks dat hele traject, maar het is ook weer geen keuze, net zo min als jij ooit gekozen hebt om in een meisjeslichaam geboren te worden.

Groetjes,
M&M’s
Ja ik ben gewoon helemaal jongen en draag ook een binder ja
Respect 😃
Reputatie 2
Badge +3

ha wat grappig dat ik dit tegen kom want ik wil er ook een topic over beginnen ik ben transmeisje en zoek precies dit.

Reputatie 2
Badge +3

jammer dat wij geen contactgegevens mogen delen :(

Heyy,

Persoonlijk ben ik wel heel benieuwd hoe het is om sex te hbben met iemand die er helemaal uitziet als jongen maar wel ee vagina heeft.(ik ben een jongen). ben benieuwd hoe die ervaring  zou zijn .

 

groetjes,

WiseWisdom

Reputatie 2
Badge +2

nee niet echt nee.

Reageer