Vraag

seks met trainer

  • 14 January 2023
  • 1 reactie
  • 1789 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben 14 en zit op voetbal, na de training moeten we samen douchen, ik doe dat niet en wacht altijd tot iedereen weg is zodat ik gwn naakt kan douchen. Ik ben heel onzeker over de lengte van me penis, want schrik niet hij is stijf 31cm, dit is de eerste x dat ik dit ooit heb gezegd, want ik lieg er altijd over, ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt maar het is echt zo. Ik heb 3 trainers, waarvan 1 een vrouw, ze is echt heel lekker en geil. We hebben allebei weleens wat naaktfoto’s gestuurd, maar ik durfde niet me penis erop te zetten dus die had ze nog nooit gezien, ik heb al wel haar tieten en kont gezien. De laatste training stond ik naakt te douchen in de kleedkamer, maar zij moet checken of er nog iemand aan het douchen is. We hebben toen wat gedaan. We hebben daarna een keer een hotel geboekt en hebben toen seks gehad. Dit is daarna nog een keer gebeurd. Ik vroeg of ze het elke week wilde doen en dat vond ze goed, het is een droom die uitkomt en heb een sterkere band met haar gekregen die x. Morgen gaan we weer zou het verstandig zijn om nog een x te gaan??

 

bedank voor het reageren 

snap dat het heel ongeloofwaardig klink, maar het is echt gebeurd en aan jouw of je het gelooft of niet

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon voor leesbaarheid en ivm regel 10. Plaats geen schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud op het forum.

  • Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.

1 reactie

Hoi @Basvdg ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes,

 

Noa, De Kindertelefoon

 

Reageer