Skip to main content
Vraag

Seks met tante

• February 22, 2026
  • 8 reacties
  • 848 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 15 jaar oud en heb een tante ze is heerlijk maar ik wil sexs met haar ik trek ook op haar af 

Ik slaap er ook vaak maar ik zo haar graag neuken iemand tips 

8 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Sex met je tante is niet bepaald normaal, dus beter doe je dit niet. Er slapen is prima, maar niet verder dan dat.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 23, 2026

Fantaseren is normaal en dat kan je ook zeker blijven doen.

Maar verder niks mee doen, zij wil dat toch niet, is heel erg illegaal, jij bent veel te jong en jullie zijn bloedband familie dus dat mag je sowieso niet doen. 

Als je haar zo lekker vindt, probeer eens haar te zien in bikini of lingerie en trek daar dan lekker in je eentje op af later als je alleen bent. 

Ook kan je op veel sites wel zulke videos vinden van een jongeman die betrapt wordt door zijn stieftante of stiefmoeder of stiefzus en dan wat lekkers met ze doet.

Kun je je fantasie ook wat mee uitbreiden. 

Verder snap ik je wel hoor, is een erg geile gedachte! 

Ik krijg nu meteen zin om zulke filmpjes te gaan kijken dus dat ga ik nu ook lekker even doen haha💦 😜 

Niek_
Forum|alt.badge.img+1
  • moderator
  • February 23, 2026

Hoi ​@Pietjan 

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. 

Groetjes,
Niek_ 

De Kindertelefoon

@Mob96 

Waar kijk jij dit allemaal?

Is dat niet illegaal?

Liefs Sophie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 24, 2026

@Sophie20000

Nee ik kijk natuurlijk gewoon de filmpjes met titels zoals 'stepmom' 'stepsis' 'stepaunt'

Dus dat is niet echt 

@Mob96 En welke website kijk je dat dan, of gwn dat in google voeren en dan youtube???

Ik vind het een beetje chenant, of hoe je dat dan ook schrijft, om op zo’n p*rno site te zitten…

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 24, 2026

@Sophie20000

Ja dag snap ik hoor mar ik kijk dt soort filmpjes altijd op p*rno sites omdst het aanbod daar supergroot is en er altijd wel iets te vinden is waar ik zin in heb

Oja sorry trouwens als je een waarschuwing hebt gekregen…

Had ik ook…

Maar ik was t vergeten te zeggen, sorry!!