Skip to main content
Vraag

seks met stiefbroer

• April 28, 2026
  • 2 reacties
  • 290 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi, ik ben 14 en mijn stiefbroer 17, hij is wel lekker opzich en hij vindt mij ook lekker en ik ben niet verliefd op hem andersom weet ik het niet. Maar hij wil het best een keer met me doen en ik heb tot nu toe nee gezegd maar een keer op een goed moment alleen thuis ofz wil ik het best wel, kan dat? 

Ook wil ik niet wachten tot hij 18 is want dan is het illegaal maar ik weet niet helemaal zeker of ik al klaar ben voor seks, misschien borsten strelen etc wel maar ja

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 28, 2026

hou het gewoon bij een/je vriend en doe niks met iemand uit gezin of familie. mocht je het wel doen dan veilig en niet zwanger worden.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 29, 2026

Als je nog twijfelt of je er klaar voor bent, ben je er nog niet klaar voor.  Het is heel graag of niet.  Ook als hij al 18 is, mogen jullie het nog doen als hij jou niet dwingt of zo, dus er is geen tijdsdruk.

Maar het zou niet slim zijn.  Het gaat jullie band helemaal anders maken en als jullie niet langer seks hebben met elkaar zullen jullie elkaar wel blijven zien en in hetzelfde huis blijven wonen en dat kan dan heel ongemakkelijk worden.

Zeg hem dat hij een leuk meisje zoekt en zoek zelf een leuke jongen.