Skip to main content
Vraag

Seks met stiefbroer

• December 29, 2025
  • 7 reacties
  • 1724 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii,

Ik ben een meisje van bijna 13 jaar en heb een stiefbroer van 19. Gisteravond heeft hij met mij seks gehad in bed. 

Het begon gisteravond toen we samen alleen thuis waren. Hij kwam bij me in bed liggen, dat doet hij wel vaker, maar deze keer begon die ineens aan me te zitten en pakte hij ineens vast en begon hij mij uit te kleden... Ineens was ik helemaal naakt in bed en begon hij zijn piemel in mijn vagina te stoppen en had hij seks met mij. Ik begon te gillen en zij dat hij moet stoppen maar dat wilde hij niet. Ik denk dat we voor 5 minuten seks hebben gehad samen. 

Ik weet niet echt wat ik er mee moet doen. Ik mag het van hem niet zeggen anders komen er consequenties zei hij. 😥 Dus ik dacht dan drop ik mijn verhaal hier... 

Liefs Liv 

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 30, 2025

He Liv, wat naar dat dit is gebeurd voor je. Je stiefbroer heeft je hier verkracht! Dit moet zeker consequenties hebben, bij hem! Je moet dit echt aan je ouders vertellen, al is het maar om steun van ze te krijgen. Als je je daar niet goed bij voelt kan je misschien op school een vertrouwenspersoon vinden, of de kindertelefoon bellen

Forum|alt.badge.img+1

Ben je uiteindelijk zwanger geraakt en volgens mij is het illegaal om minderjarigen te verkrachten dus ik zou het sowieso tegen je ouders zeggen

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • December 31, 2025

Hoi ​@Oliviaaa 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Wat een heftige situatie voor je. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Robbin, De Kindertelefoon

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 31, 2025

Ten eerste sterkte  

Maar dit is gewoon verkrachting wat hij met je heeft gedaan dus zou het gewoon tegen je moeder zeggen hij zegt dat alleen om je bang te maken dat je het niet gaat zeggen.

Maar heeft hij wel een condoom om gedaan anders moet je nog oppassen dat je niks opgelopen hebt of nog erger zwanger bent geworden van hem.

Maar al goed dat je het hier hebt gezegd 

En hopelijk blijft het bij deze keer .

• Net nieuw
  • December 31, 2025

Hai Olivia,

Wat hier gebeurt is kan absoluut niet. Dit is echt niet normaal, hij heeft je echt verkracht. Mensen die zeggen dat je iets niet mag zeggen zijn stiekeme, laffe en vieze personen (Deze keer vooral). Ik heb geleerd als iemand dat zegt moet je het aan iemand vertellen die  je vertrouwd hoe moeilijk dat ook kan zijn. Heel veel sterkte meid🫶

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 31, 2025

Dit mag je niet aanvaarden.  Als die eerste verkrachting geen gevolgen heeft, blijft hij het waarschijnlijk doen: verkrachters genieten van hun macht over hun slachtoffer.  Zeg het zeker tegen je ouders en zorg ervoor dat je nooit meer alleen met hem bent.  Misschien wil je ook aangifte doen  - dit is echt heel ernstig, wat hij gedaan heeft.

@Hallootjesikbenanoniem verkrachting is altijd verboden, ook als het slachtoffer meerderjarig is.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

Heyyy Liv 

Het beste wat je kan doen is om dit aan een betrouwbare ouder te zeggen die je kan helpen! Wat hier gebeurt is is dat je verkracht bent en dit is absoluut niet oke. Bel 112 of neem Contact met politie of zeg het tegen je ouders maar nie dat ze het tegen hem zeggen!!

Liefs Lina