Skip to main content
Vraag

seks met pil zonder condoom

• May 15, 2020
  • 5 reacties
  • 348 Bekeken

Heyy,

ik heb het laatst seks gehad zonder condoom, maar wel met pil. Kan ik dan zwanger zijn. Het was een paar keer in en uit en hij is ook niet in mij gekomen. Ik heb naast de plek waar je baarmoeder hoort te zitten een soort verdikking, maar volgens mij is het een spier. Maak me alleen heel erg zorgen er over.

5 reacties

• May 15, 2020

Hoi, 

Er bestaat maar een hele kleine kans dat je zwanger bent als je alleen de pil gebruikt hebt. Maar ik zou als ik jou was even een zwangerschapstest kopen, aangezien er wel een hele kleine kans is dat je zwanger bent . Deze kan je gewoon bij een drogist of online kopen.

Groeten,

TheColorGreen

• May 15, 2020

Hoi, 

Er bestaat maar een hele kleine kans dat je zwanger bent als je alleen de pil gebruikt hebt. Ik zou als ik jou was even een zwangerschapstest kopen als ik jou was. Deze kan je gewoon bij een drogist of online kopen.

Groeten,

TheColorGreen

Dankjewel voor het antwoord. Ik heb al eerder een paar zwangerschapstest en gedaan (allemaal negatief). Alleen kan je blijkbaar vanaf een bepaald moment pas testen. Dus daar zit ik mee.

• May 15, 2020

Hoi,

Het is belangrijk om het niet te vroeg te doen. Je mag  eigenlijk pas testen maximaal 5 dagen voor je verwachte menstruatie. Dus even een voorbeeld: jij verwacht dat je op 25 mei weer een menstruatie hebt, dan kan je vanaf 20 mei die zwangerschapstest doen. 

Dus als je dat doet en de test is negatief, dan weet je zeker dat je niet zwanger bent.

Groeten,

TheColorGreen

• May 15, 2020

Hoi,

Het is belangrijk om het niet te vroeg te doen. Je mag  eigenlijk pas testen ongeveer maximaal 5 dagen voor je verwachte menstruatie. Dus even een voorbeeld: jij verwacht dat je op 25 mei weer een menstruatie hebt, dan kan je vanaf 20 mei die zwangerschapstest doen. 

Dus als je dat doet en de test is negatief, dan weet je zeker dat je nier zwanger bent.

Groeten,

TheColorGreen

Oké dankjewel!

• May 15, 2020

Graag gedaan, als je nog een vraag hebt dan kan je die altijd nog op het forum stellen.