Skip to main content

Ik ben 12 jaar en ik wil heel graag seks met mijn overbuurvrouw   wat moet ik doen want ik wordt ook geil van haar en ik masturbeer ook door haar 

@Anoniemenfanovermas  lijkt me niet handig jij bent minderjarig en zij niet, en dus ook strafbaar 

Niks mee doen, je bent 12 ze wilt jou niet en het hoort gwn niet

Heyy,

Dit idee kan je toch echt beter uit je hoofd zetten want dit gaat niet gebeuren. Niet alleen wil je overbuurvrouw dit echt niet doen, het is ook illegaal en strafbaar voor haar omdat jij minderjarig bent en haar deze vraag stellen zal waarschijnlijk alleen maar voor een hele ongemakkelijke en rottige situatie zorgen.

Groetjess, ItsJustMe

Hoi @Anoniemenfanovermas

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

@JanneB 

Oke is goed

Reageer