Vraag

seks met onbekende

  • 12 January 2024
  • 4 reacties
  • 419 Bekeken

Vraag voor de meiden, zou je seks hebben/naaktfoto's sturen naar een onbekende jongen die dat ook graag wil en voor de rest niks en het ook niet doorverteld?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Nee dat zou ik niet doen. Je weet niet wie er achter zit en hij kan ze op internet zitten. 

Reputatie 4
Badge +3

Misschien seks wel ooit als ik op mijzelf woon en geen vriendje heb. Een one night stand lijkt mij wel geil. 

Naaktfoto's en video's stuur ik alleen naar mijn bff. Misschien ooit als ik getrouwd ben naar mijn man of vrouw dan, maar geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt om dat nu te doen. Mijn bff vertrouw ik voor 100%.

Reputatie 3
Badge +2

Misschien seks wel ooit als ik op mijzelf woon en geen vriendje heb. Een one night stand lijkt mij wel geil. 

Naaktfoto's en video's stuur ik alleen naar mijn bff. Misschien ooit als ik getrouwd ben naar mijn man of vrouw dan, maar geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt om dat nu te doen. Mijn bff vertrouw ik voor 100%.

Kan je veel meer vertellen over waarom je het me je bff doet? Gwn heel benieuwd 

Reputatie 4
Badge +3

Misschien seks wel ooit als ik op mijzelf woon en geen vriendje heb. Een one night stand lijkt mij wel geil. 

Naaktfoto's en video's stuur ik alleen naar mijn bff. Misschien ooit als ik getrouwd ben naar mijn man of vrouw dan, maar geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt om dat nu te doen. Mijn bff vertrouw ik voor 100%.

Kan je veel meer vertellen over waarom je het me je bff doet? Gwn heel benieuwd 

Ik wou graag leren zoenen en we sliepen elk weekend, soms wel 2 keer in het weekend, bij elkaar toen. Toen ik dat voorstelde wou zij gelukkig ook. Dat hebben we toen een aantal keer gedaan en was spr fijn. Daarna ging het eigenlijk een beetje vanzelf, van aanraken tot elkaar vingeren en uiteindelijk beffen. Een paar maanden geleden zijn haar ouders gescheiden en zien we elkaar minder in de weekenden dan vroeger, dus zijn we elkaar foto's en filmpjes gaan sturen. 

Reageer