Skip to main content
Vraag

seks met onbekende

• March 24, 2026
  • 12 reacties
  • 346 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal ik heb een vraag ik was laatst in de Efteling en zat in de schommelschip de halve maan. En ineens komt er een meisje naast mij zitten en begint mij uit het niets ineens te pijpen. En toen hebben we seks gehad. Mijn vraag is is dit normaal? En moet im hiermee naar een medewerker van de Efteling gaan om het te melden?

12 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 24, 2026

Nee, dit is niet normaal, en zeer gevaarlijk

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 24, 2026

Jij bent wel een chick magnet, met al die onbekende meisjes die seks mrt je willen.  En veel fantasie.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 24, 2026

Ik geloof er niet veel van. Dit gebeurt je wel heel vaak, hè? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 24, 2026

thijs je hebt dit wel vaak dus je hebt veel geluk of het is een fantasie.

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 24, 2026

Dit is heel onrealistisch. Omdat je zegt dag een meisje je kwam pijpen terwijl je in het schommelschip zat. Om eerlijk te zijn geloof ik je niet.  Als het wel waar is ga het dan melden

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 24, 2026

Dit is heel onrealistisch. Omdat je zegt dag een meisje je kwam pijpen terwijl je in het schommelschip zat. Om eerlijk te zijn geloof ik je niet.  Als het wel waar is ga het dan melden

Prc dit

Quokka
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 24, 2026

Heel normaal totaal niet verzonnen. Ga maar lekker terug naar het schommelschip en droom verder.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 24, 2026

Heel normaal totaal niet verzonnen. Ga maar lekker terug naar het schommelschip en droom verder.

😂 dit is peak comedy

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 24, 2026

Misschien een dokter of psycholoog zoeken ?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 24, 2026

Ik geloof hier niks van dan moeten meer mensen het gezien hebben want lijkt me niet dat jullie die attractie  voor jullie zelf hadden dus stop hier mee met deze onzin want als dit echt was gebeurt was je uit de efteling gezet .

Forum|alt.badge.img

Ik ga vaker naar de efteling denk ik🤣🤣

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • March 24, 2026

Wanneer treed de kindertelefoon is op?