Vraag

Seks met nichtje, normaal?

  • 31 July 2020
  • 6 reacties
  • 5184 Bekeken

Badge

Hoi  was ik met mij nichtje van 11 naar het zwembad (ben zelf 13) en ze had bij het zwembad de hele tijd aan me lul ik liet dit eerst gaan toen we thuis waren ging ik bij haar logeren omdat ze dat al heel lang wou toen gingen we rond half 12 naar boven en toen wou ze doktertje spelen en zei ze wil je even je piemel in mijn kont doen ik heb daar last van ik deed dit en toen hebben we de hele avond geneukt en ik heb foto's gemaakt van haar kutje en kont en al weer een nieuwe afspraak om te logeren gemaakt voor t zelfde is dit normaal 


6 reacties

Wat wil je nu precies weten? Of het normaal is dat je seks hebt met je nichtje?

Nee. Gwn niet doen. Dit kan later heel ongemakkelijke situaties opleveren. Gwn niet.

Je hebt het toch wel met condoom gedaan.

Hey Jongen83727

 

‘t Is ongepast om seks te hebben met een familielid. Daar kunnen namelijk vervelende situaties van komen, zoals Kaas123 zei. Ook is je nichtje nog vrij jong, waardoor ze misschien wel nieuwsgierig is, maar op zich nog niet toe aan seks. In zo’n gevallen kan het gebeuren dat zij of ook jij later spijt krijgen van dit gebeuren. 

 

Het klinkt daarbij niet dat jullie de nodige voorzorgen genomen hebben. Gebruikten jullie een condoom, of neemt je nichtje de pil? Je wilt een familielid niet zwanger maken, en al zeker niet op deze leeftijd. Ik kan jullie niets verbieden, wel afraden, maar moest het gebeuren dat jullie nog eens seks hebben in de toekomst, zorgen jullie best voor de nodige voorbehoedsmiddelen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Je hebt het toch wel met condoom gedaan.

Ja 

Om ongemakkelijke situaties te voorkomen niet doen

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, 

 

 

IK raad je sterk af om hier verder mee te gaan ze is nog best jong en het is familie van je.. Om ongemakkelijke situaties te voorkomen zal ik hier onmiddellijk mee stoppen 

 

En wat kenshin zei. Gebruik voorbehoedsmiddelen die zijn erg essentieel

 

GrtZz

Reageer