Skip to main content
Vraag

seks met moeder van vriend

• January 22, 2026
  • 3 reacties
  • 709 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 14 en ik wil heel graag seks met de moeder van een vriend van me (ze is latina) ik droomde hierover. Ze doet ook een klein beetje overdreven lopen waardoor haar billen schudden (haar billen zijn heel groot) en ze kijkt ook heletijd kort naar onder naar mijn lul als ik haar huis binnen kom en we bij praten, maar ik weet niet wat ze hiermee bedoelt  en ze zo doet bij iedereen. Ik weet alleen niet hoe ik moet zeggen tegen haar dat ik seks wil met haar, want ik ben bang dat ze nee zegt en het zegt tegen mijn vriend. 

Als je tips hebt stuur ze aub.

Een deel tekst is aangepast en verwijderd door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 6: Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan. 

3 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 22, 2026

Zet dit uit je hoofd zei is ouder dan 18 dus is ze strafbaar als ze seks heeft met je dus laat het zitten en zoek een latina meisje van je eigen leeftijd om het mee te doen denk dat wel  beter is voor jou en ook je vriend  anders ben je die vriend straks ook kwijt

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 22, 2026

@NN15000 Ja ik weet het en ik probeer het uit mn hoofd te zetten maar ze is te lekker. Heb je tips voor hoe ik het moet zeggen of vragen of tekens moet geven aan haar wanneer ik 18 ben?

• January 23, 2026

@Anoniem_1-2  doe idd maar niet zoals ​@NN15000  zegt leeftijdsverschil is veel te groot en als je vriend er achter komt ben je hem ook kwijt. zoek een meisje van je eigen leeftijd is veel beter