Skip to main content
Vraag

seks met moeder

• August 21, 2025
  • 13 reacties
  • 2549 Bekeken

Hai ik ben op vakantie met mijn moeder en denk de laatste tijd heel vaak aan seks met mijn moeder en wil dat heel graag. Ik heb er meerdere keren met de kindertelefoon over gepraat en ze zeiden dat ik het haar moest vragen maar ben bang dat ze boos word en nee zegt en dat onze band verpest iemand tips? Zsm 

13 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 21, 2025

Eén tip:  niet doen.  Hou het bij fantaseren over haar bij het masturberen als je dat fijn vindt maar doe verder niets met je verlangen. Als je het haar vraagt zegt ze ongetwijfeld nee en inderdaad: het vragen verpest jullie relatie voor altijd. Zoek een meisje van je eigen leeftijd. 

• August 22, 2025

@anoniemzzz  Nee niet doen het is je moeder. Als je er geen schaamte voor hebt kun je misschien wel eens naakt zijn en dat je moeder je kan zien maar meer dan dat niet doen

dxrian_
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

Goedenavond ​@anoniemzzz!

Wat is beschrijft is iets waar veel jongeren zich misschien ongemakkelijk bij voelen, maar het is heel belangrijk om te weten: seks met een ouder is nooit goed of toegestaan. Het kan je moeder emotioneel beschadigen en is ook illegaal.

Het is normaal dat je verwarrende of taboe-fantasieën hebt, maar je moet deze niet uitvoeren. Praat er in plaats daarvan over met een professionele hulpverlener, zoals een psycholoog of een jeugdtherapeut, of bel anoniem met de kindertelefoon.

Probeer je gedachten te verleggen naar leeftijdsgenoten, hobbys of vrienden. Fantasieën zijn normaal maar acties met een ouder zijn gevaarlijk en schadelijk.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Ik mag toch hopen dat de kindertelefoon je niet heeft aangeraden om dit te gaan doen of om het aan je moeder te vragen….

Verder goede tips van ​@dxrian_ . Ga op zoek naar iets anders waar je geil van wordt, misschien een vriendinnetje ofzo.

Liefs

Kim

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 22, 2025

@dxrian_ als je meerderjarig bent is seks met je ouders niet verboden door de wet.  Maar de maatschappij aanvaardt het niet.

TS moet nu niet meteen in therapie omdat hij fantaseert over zijn moeder maar hij houdt die fantasieën toch maar beter voor zichzelf. 

dxrian_
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

Ik had het over jongeren en geef alleen advies. Fantasieën kunnen normaal zijn, maar acties met een ouder zijn gevaarlijk. Daarom raad ik aan om er met een vertrouwenspersoon of hulpverlener over te praten.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 25, 2025

Niet doen kan strafbaar zijn voor je moeder.

Dus ga gewoon op zoek.naar een meisje van je eigen leeftijd en als jullie samen er aan toe zijn doe het dan 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 2, 2025

Ik mag toch ook  hopen dat de Kindertelefoon niet meerdere keren heeft aangeraden om aan je moeder te vragen om seks met der te hebben??? 

Als dat echt waar is ………………………

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 2, 2025

@Ander Inderdaad.  Kan ik maar moeilijk geloven.

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 2, 2025

Hallo allemaal,

We zien dat er door dit topic verwarring is ontstaan over wat De Kindertelefoon adviseert in onze gesprekken. 

Bij het plaatsen van dit topic is iets misgegaan, hier had duidelijk een reactie vanuit De Kindertelefoon geplaatst moeten worden. De Kindertelefoon adviseert in de gesprekken die wij voeren met kinderen en jongeren absoluut niet om seks te hebben met een volwassene.  Het advies aan de telefoon en chat is hetzelfde als hier op het forum, namelijk:

We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met De Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Onze excuses voor de verwarring en we hopen dat we hiermee de onduidelijkheid hebben weggenomen.

Groet,

Carolien

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 2, 2025

@Carolien_   ik denk eigenlijk ook niet dat iemand kon geloven dat dat advies gegeven was. Zeer onwaarschijnlijk. Ik ging daar iig niet van uit 🙂 maar fijn dat u het toch even uitlegt.  

Liefs, Tover xxx 

• December 2, 2025

Wat fijn dat je meedenkt zal ik maar zeggen, 

kan dit topic er dan niet gewoon afgehaald worden wat al drie maanden geleden had kunnen gebeuren 

• het is een vies verzinsel
  • de KT helpers/moderators  worden beschuldigd van iets dat ze nooit echt zouden doen
  • het is verwarrend voor de KT-forumers kinderen en jongeren en iedereen anders die dit topic ziet 
  • het topic blijft nog 6 jaar hier staan 
  • het is toxic

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • December 2, 2025

@GewoonIkke eens.

Maar dat gaat de KT vast niet doen 🙄