Skip to main content
Vraag

seks met moeder

• November 29, 2025
  • 9 reacties
  • 1850 Bekeken

Nou ik ben een 16 jarige jonge en mijn moeder is 30 nog heel mooi en single nou een keer toen ze in bad ging liet ze de deur open en ik liep langs en zag haar naakt ik kreeg meteen een stijven en ze Zag dat en ze zij kom is en begon me tepijpen en sinds dien hebben we regelmatig sexs en anderen dingen is dit raar?

9 reacties

Louise_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • November 29, 2025

Hoi Henk12345,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Louise (De Kindertelefoon)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 29, 2025

Ja, dat is raar. Dat weet je zelf ook.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 29, 2025

@Diana eens. Dit is niet echt een vraag hè. Betwijfel zelfs of het echt is. Er zijn genoeg mensen die nepverhalen schrijven. En ja dit is raar. En incest. Doe beter maar niet.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 29, 2025

Als dit waar is hoop ik dat iemand Veilig Thuis belt. En zoveel mogelijk andere instanties.. dit is z**k. Je zou er boos van worden. 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 29, 2025

Als je nou een  knappe jonge buurvrouw had verzonnen had ik er nog iets van begrepen. Dit is iig niet oké. Sorry maar dat vind ik. 

• Net nieuw
  • November 29, 2025

what de helly

• November 30, 2025

En in je andere topic van dezelfde dag zeg je dat je seks met je nicht hebt. 

Ik moet de andere KT’ers gelijkgeven en zware bedenkingen hebben over je fantazie.    

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 30, 2025

Ik vraag me af wat je wilt bereiken? Als je ergens hulp bij wil of mee zit kun je dat gewoon zeggen. Ook als je over seksuele dingen wil praten. Zeg waar je mee zit, maar zulke verhalen zijn voor niemand goed, ook niet voor jouzelf. Je zou ook eerlijk kunnen praten over je gevoelens en vragen hoe je daarmee kunt dealen. Dit soort fantasie lijkt mij namelijk reden om hulp te krijgen. Groetjes, Tjempie 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 27, 2025

Was jou moeder zwanger op haar veertiende