Skip to main content
Vraag

seks met mijn vriendin, hoe vragen

• August 23, 2026
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 14 en mijn vriendin ook, we hebben nu 8 maanden. We merken beide dat we het een beetje hoger opzoeken. Vaak vinger ik haar of bef ik haar, heeeel soms trekt ze me af, ze heeft me nog niet gepijpt. Hoe moet ik laten weten dat ik het gijn zou vinden dat ze mij ook wat vaker aftrekt of een keer pijpt. Disclaimer! Ze is vorig jaar aangerand ze heeft er verders geen last vsn maar ik dscht ik laat het even weten. Ik wil niet alleen dst ze me aftrekt of pijpt. Ik zou misschien ook een keer seks willen hebben. Alleen als zij dst ook wil natuurlijk. Ik heb de spullen er al voor enzo alleen ik weet niet hoe ik het mket vragen. Ik ben bsng om haar te kwetsen ofzo. Gr liefdevolvriendjeeeee

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 23, 2026

Hoi! ​@Ikbenin2011geboren2222 

Vindt je 14 niet te jong Om seks te hebben?

Volgens mij mag dit niet eens maar als het jullie blij maakt en er allebei klaar voor zijn  

Kan je het aan haar vragen op de perfecte moment en vragen als ze daar zich ook fijn bij voelt.

Alleen ik zou wachten tot je 18 of ouder bent!

♡||| als ik je antwoord niet heb beantwoord kan je als nog met de kindertelefoon chatten/bellen voor meer duidelijkheid!!! 

Forum|alt.badge.img+1

Mja ik denk meer dat seks iets is wat 'de man bij de vrouw doet' om het zo maar te zeggen, en je bent en bingert haar al dus het zou kunnen denk ik je moet alleen wel weten of ze het goed vindt, maar het is geen enorme stap als ik het zo hoor. Officeel mag het tussen 2 14-jarigen volgens mij wel al, alhoewel het best jong is.