Skip to main content

Hoi ik ben een jongen 14,

Mijn vriendin wil graag seks hebben met mij, mij lijkt het wel fijn alleen ik vind het ook nog te vroeg. We hebben wel in Corona tijd online seks gehad dus ging zij vingeren en ik aftrekken, maar dat is natuurlijk anders. Heeft iemand misschien tips om te zeggen dat ik nog geen seks wil hebben want ik durf het niet echt.

alvast bedankt

Hey, je kan het brengen als een soort van compromis. Dus dat je wel (vaker) online seks wil maar nog geen ‘normale’ seks. Communicatie is nu eenmaal belangrijk in een relatie dus je hebt niet zo heel veel keus. Als het goed is neemt ze het je niet kwalijk! ;)


Als jij nog niet aan seks toe bent. Moet je dat gewoon eerlijk zeggen. Je moet er niet omheen draaien maar gewoon duidelijk zijn. Je vriendin zal dit vast wel begrijpen. Geen dingen doen waar je je niet goed bij voelt. Je kan een compromis sluiten maar voel je daar niet toe verplicht. Je moet je niet schuldig voelen.


[...]

Goede aanvulling. Ik bedoelde ook niet dat je ja moet zeggen/dat je wel seks moet hebben, maar meer dat het belangrijk is dat je je ‘voorkeur’ bespreekt want dan weten jullie beiden waar jullie aan toe zijn. :)


Reageer