Skip to main content
Vraag

seks met mijn vriendin

• November 18, 2025
  • 6 reacties
  • 1351 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 16 jaar mijn vriendin is 15 ik wil graag seks zij denk ik ook ze heeft het alleen niet gezegd maar ze we hadden het wel laatst over de pil en dat ik dat ook belangrijk vindt want zonder de pil ga ik ook geen seks hebben. Maar ik heb condooms nodig het liefst wil ik ze online bestellen alemaal verschillende soorten. Wat zijn goeie condooms niet te duur en waar kan ik ze bestellen. Mijn lul is 17cm lang en de omtrek is 13cm wat voor maat condoom heb ik en is mijn lul een beetje goed voor de eerste keer seks is die niet te goot en gaat het pijn doen.

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 18, 2025

Volgens mij zijn condooms ook te koop bij HEMA, online. En ja dat van je penis weet ik niet  hij gaat niet kleiner worden toch 😂 dus de maat is wat ie is

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 18, 2025

@Yusa ik weet niet welke maat condoom ik moet hebben

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 19, 2025

@Jonge 16 weet je of je ouders condooms hebben? anders probeer je er daar 1 van te jatten om die te gebruiken

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 22, 2025

Hey 

Kan gewoon online daar staan wel bij welke maat en als ik tip mag geven met je piemel maat doe het rustig aan met je vriendin zorg er voor dat ze goed nat is en niet te snel gaan en zekker door drukken en als ze pijn heeft stopen  

Nog vragen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 4, 2025

@Merelgeil 

ja wat is goed voorspel want dan liggen we in bed wel een klein bed een 1 persoons wat vinden mijden echt heel lekker en worden ze snel nat van. En moet ik eerst met me handen of mond en dan vragen of ze seks wilt. En zou ik nog aftrekken of stoppen zodat ik beter klaar kom en meer 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 20, 2025

@Merelgeil 

ja wat is goed voorspel want dan liggen we in bed wel een klein bed een 1 persoons wat vinden mijden echt heel lekker en worden ze snel nat van. En moet ik eerst met me handen of mond en dan vragen of ze seks wilt. En zou ik nog aftrekken of stoppen zodat ik beter klaar kom en meer 

Hey 

Het best is gewoon in gesprek gaan met je vriendin wat zij lekker lijkt en kijkt of ze daar goed nat van wordt ik zelf vind lekker als lekker in mijn  borsten speelt en het zuigen is en mijn aan het  vingeren is