Vraag

Seks met mijn nichtje en nicht

  • 31 May 2019
  • 1 reactie
  • 4525 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai, ik was gisteren bij mijn nichtje F. en zij begon seksuele handelingen bij me te doen, zoals pijpen en op me zitten. Mijn andere nicht J. kwam ook en we hebben toen twee uur lang seksuele handelingen gedaan. Zij zeiden dat we het zo vaak als we wilden konden doen, mits ik niks tegen hun ouders zeg. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen, moet ik eerlijk zijn tegen de ouders of moet ik maar zwijgen(ik vond het best namelijk leuk). Weet iemand een oplossing of heeft iemand ook misschien seks gehad met hun neef of nicht?

1 reactie

Als je er niet goed bij voelt moet je inderdaad naar jouw ouders gaan. Als je dat doet schrijf van te voren wat je wilt zeggen anders kan je fouten maken en kan het overkomen alsof jij het wou. Maak echt duidelijk dat jij het NIET wou (als dat zo was dan).

Maar als t moeilijk is om meteen naar jouw ouders te gaan kan je ook met iemand praten die je goed vertrouwd. Je favo docent misschien, die heeft een plicht om alles wat jij zegt wat een geheim is ook geheim te houden, docenten kunnen goed raad plegen.

Je kan ook met de kindertelefoon chatten/bellen. Die hebben zo'n verhaal vast wel eerder gehoord.

Je kan ook meteen naar de ouders van jouw nicht en nichtje gaan omdat die wel de ouders van hun zijn. Maar dat zal ik als ik jou was het laatst doen.

Ik hoop dat dit helpt

xx darlingyou

Reageer