Vraag

seks met mijn 3 ooms

  • 5 June 2024
  • 8 reacties
  • 746 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik ben 14 jaar, ik was laatst bij mijn 3 ooms mijn ooms hebben een trio homo relatie. Gisteren was ik daar en ik kwam binnen en ze lagen op de bank te stoeien met mekaar. Ze vroegen of ik mee wou doen, dat leek me wel leuk. Ik ben zelf ook homo, maar moet nog uit de kast komen. Ik vond het dus wel fijn.

Mijn vraag was is dit nou eigenlijk normaal, ik vond het wel fijn eigenlijk! 

 

Wij vinden het belangrijk dat de hulpvraag in een topic centraal staat. Jouw post bevat veel expliciete (choquerende) details die afleiden van de hulpvraag. Dit is in strijd met forumregel 6. Daarom hebben we je bericht aangepast.

Anne - De Kindertelefoon


8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Bedoel je met stoeien sex?

Reputatie 5
Badge +3

Zes maanden geleden schreef je dat je seks met een zusje normaal vond. Nu ga je ineens seks met je ooms hebben. 

Dat kan jij leuk vinden maar het is onwettig. 

Als het al waar is.   

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hey 

Ik denk niet dat het echt normaal is.  Dit is seks met je familie. Ik zou het niet meer doen hoor.                                   Om de vraag van @meisje29378  te beantwoorden, ik denk dat hij seks bedoelt.

XXX @Anymoymous 

Reputatie 2
Badge +1

Als ik dit lees stel ik mezelf wel al enige vragen over de geloofwaardigheid, alleen al het feit dat drie ooms alle drie homo zijn en vervolgens doodleuk vragen aan jou om mee te doen. Ik hoop ten zeerste voor jou dat dit één uit van jou rijkelijke fantasieën komt

Reputatie 7
Badge +3

Het kan zeker zijn dat je het leuk vond, maar het is tegen de wet. Ik zou het niet meer doen als ik jou was.

Reputatie 6
Badge +3

Bedoelde je met stoeien sex? Want dan zijn je ooms illegaal bezig, of je het nou leuk vond of niet, je mag volwassenen geen sex hebben met minderjarigen.  Het feit dat je het opwindend vind is normaal, zeker in de puberteid, en zeker als je zelf gay bent

Reputatie 6
Badge +2

Zes maanden geleden schreef je dat je seks met een zusje normaal vond. Nu ga je ineens seks met je ooms hebben. 

Dat kan jij leuk vinden maar het is onwettig. 

Als het al waar is.   

 

 

JAAA ECHT HÈ ik lees dat nu pas wat de flip gebeurt hier ff serieus is dit niet een beeeetke fake?

Reputatie 7
Badge +17

Goed verhaal weer. Lekker kort ook.

Maar nee, het is niet normaal. Niet meer doen dus.

Reageer