Skip to main content

Hallo allemaal ik heb vandaag ets heel bijzonders meegemaakt.

 

Ik zit dus in de 3e en in mijn klas zit een meisje met een hele grote kont ik noem haar even Alisa. We hadden dus vandaag gym en dat ging prima alleen na de gym was iedereen al weg behalve ik en Alisa , maar het gebouw was al afgesloten dus we konden er niet uit. Toen ging Alisa iets pakken uit de opslag om de tijd te verdrijven, want we hadden geen telefoons want die worden bij ons op school ingenomen.. Toen hoorde ik opeens Alisa roepen help (mijn naam) ik zit vast tussen twee matten. Toen ging ik er dus heen .

Ik had al best lang een crush op Alisa en toen hebben we de rest van de middag seks gehad ongeveer 3 uur lang ofzo. En we zijn allebei meerdere keren klaargekomen. Ik had geen condoom dus ze kan zwanger worden

maar nu is dus het probleem dat we het allebei vaker willen doen en zij gaat ook heel vaak na de les aan mijn lul zitten enzo als iedereen al weg is. Moet ik hiermee doorgaan of niet?

Ik ben 13 en zij ook.

 

( deel van de tekst aangepast wegens regel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld: het tot in detail delen van seksuele ervaringen is niet toegestaan. )

 

 

Hallo

Ik zou het echt niet weten. Als je met een beschaamd gevoel erop terugdenkt, zou ik vooral niet verder gaan, dan is je onderbuik gevoel tegen. Als je denkt ja! dat was fijn! Dan zou ik een relatie overwegen. Maar let wel; seks is illegaal als jullie 13 zijn.

grtjes, gayniksmismee


hoi maxieboy.

Ik zit ook in de derde maar heb nog nooit sex gehad. (ik wil het wel). Als jij dit alles prettig vind en jij er mee door wil gaan dan zou ik het gewoon doen. en zoals je al zei jullie willen het allebei wel vaker doen dus waarom zou je er mee stoppen?


Reageer