Seks met lerares van Engels!

  • 27 September 2019
  • 7 reacties
  • 3323 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik zit met iets. Mijn Engelse lerares vind mij geil en wil seks met mij. Dus ik heb een paar keer seks met haar gehad. Is dit normaal of kan dit niet. Ik ben 14 en zij is 28. 😅

Iemand geef advies pls want ze wil nog meer seks 👀

Met vriendelijk groet,
Tim

7 reacties

In principe als je wordt betrapt is de lerares strafbaar, maar als jij dat wilt ga ik je niet tegenhouden. Anderzijds doe het veilig pls. En als je het niet meer wilt of ze wil iets doen waar jij geen behoeft aan hebt, laat dat dan aan haar weten. Ik hoop dat je weet wat je doet! Succes
Reputatie 2
Badge +2
Hoi,

Wat goed dat je dit deelt op het forum van De Kindertelefoon en jezelf afvraagt of dit normaal is.
Het is niet normaal wanneer een lerares seks met haar leerling wil/heeft. Volgens de wet is dit zelfs om verschillende redenen niet toegestaan. Ten eerst mag een Een leraar/lerares mag geen (seksuele) relatie hebben met een leerling. Ten tweede mag een meerderjarige geen seks hebben met een minderjarige. Een leraar/lerares mag dus geen seks hebben met een leerling.

Groetjes,
Elena
De Kindertelefoon
Gidd gedaan man
Heb je er erover gesproken met haar ?
Badge +1
Niet normaal want dit is vrouwelijke pedofielie en dus strafbaar + weet een vrouw is in haar voordeel want bv ik ben 15 en vraag een ouder persoon voor seks ik als meisje kan zeggen 😭ik ben verkracht wie gaan ze geloven de oudere gast die een minderjarige deed of het minderjarige meisje want DNA is er enkel meisjes krijgen vlugger hun gelijk dus wees voorzichtig je lerares mag 28 zijn ze is niet stom en vrouwen geloven ze vlug
Gelukkig voor ons is de Nederlandse rechtspraak niet gebaseerd op vermoedens en hersenspinsels.
Het lijkt mij het beste om dit bij een schoolhoofd te melden, of de autoriteiten.
Als dat je niet zo aanstaat, dan kun je slechts die intieme momentjes schrappen, wat mij niet voldoende lijkt, maar ik kan lastig die keuze maken voor jou.
Reputatie 1
Badge +1
Het feit dat je nog moet vragen of dit normaal is, zegt al genoeg. Vgm ben je nog veel te jong en niet volwassen genoeg om je er überhaupt mee bezig te houden. Nee dit mag absoluut niet. Wat zij aan het doen is, is zeer strafbaar

Reageer