Vraag

seks met lerares

  • 9 August 2021
  • 8 reacties
  • 3225 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 13 en ik zit in de eerste klas. Ik heb een hele lekkere docent op school en ik word vaak geil van haar. Ik zat dus een keer bij Nederlands en ze gaf les. Ze had een strakke jurk aan waar je haar kont goed in kon zien, en ze had inkijk op haar best grote borsten. Toen vroeg ik of ze mij kon helpen, niet omdat ik een vraag had maar ik wilde naar haar borsten kijken. Ze kwam bij me en ze bukte met haar hoofd naar mij toe. En ik keek naar haar borsten. Ze zag dat ik keek en ze fluisterde: kom na school naar dit lokaal. Ik zei oké en ik kwam na school naar haar toe. Ze liet mij naar binnen en ze deed de deur op slot. En toen moest ik een extra opdracht van Nederlands maken. Ik was bezig op mijn laptop en ik durfde niet meer naar haar te kijken. Ze kleedde zich uit, pijpte mij en daarna heb ik haar geneukt en ben ik in haar klaargekomen. Toen ging ik naar huis en heb niks verteld. Maar ze stuurde mij laatst een berichtje op teams dat ze zwanger is. Wat moet ik doen? 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. 


Dit topic is gesloten

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Een naam verzinnen voor de baby natuurlijk 

Reputatie 7
Badge +4

Helemaal eens met @jaivy en zet zeker ook alvast de beschuit met muisjes klaar.

Maak gewoon geen troll posts aan…

Badge

Het is geen trollpost @NaamVergeten ik heb haar echt zwanger gemaakt

Waarom dan dat hele verhaal?
Context is belangrijk, maar dit lijkt meer op een kort verhaal dan iets anders.

Als dit werkelijk het geval is, dan moet je met je lerares praten.

Gezien een eerdere reactie in dit topic kan ik je alleen lastig serieus nemen.
Een “lekkere docent” kan zeker een leuke vent/dame versieren en zal niet echt uitkijken naar seks met een brugklasser.
 

Onnodige quotes verwijderd 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Qwertyuiop ,

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Renske H 

Ik waardeer dat je dit topic serieus beantwoord, maar @Qwertyuiop had in een ander topic gezegd dat iemand maar gewoon dood moest gaan en daarna dat persoon uitgescholden. De kans dat dit dus serieus is echt 1%. Ik probeer om alle vragen serieus te beantwoorden ook als ze ongeloofwaardig zijn. Maar dit gaat een beetje te ver. Ik vind het belachelijk dat iemand gewoon kan zeggen dat anderen maar dood moeten gaan, uitschelden en een trollpost aanmaken. Zonder dat hun account word verwijdert.

Groetjes NV

Wow, wat een super interessant verhaal, echt top man, wat kan jij goed ongeloofwaardige verhalen schrijven. 

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

 

Ik merk dat dit topic veel verschillende reacties oproept en zie ook jullie redenen hiervoor. Toch willen we ervoor waken dat hier een discussie over een gebruiker gevoerd wordt. Moderators houden dit heel goed in de gaten en als een gebruiker een forumregel overtreedt, ontvangt hij/zij hiervoor een waarschuwing en bij 3 waarschuwingen binnen een jaar een ban.

 

We waarderen het als gebruikers alert zijn en ons helpen het forum veilig en overzichtelijk te houden, dus blijf vooral reacties en topics rapporteren als deze in jullie ogen niet aan de forumregels voldoen.

 

Om verdere discussie te voorkomen, sluiten we dit topic. Mocht je toch de behoefte hebben om n.a.v. dit bericht te willen reageren, dan kan je een reactie sturen naar forum@kindertelefoon.nl.

 

Groetjes,

Carolien